استاندار خراسان جنوبی گفت: پیرامون سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و با کسانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: تلاش کردیم سهمیه بیشتری از واکسن کرونا را برای استان جذب کنیم.

او با بیان اینکه ۶ مرکز تجمیعی در مرکز استان و مراکز بهداشت در سایر شهرستان‌ها عملیات واکسیناسیون کرونا را انجام می‌دهند، از مردم خواست در نوبت تعیین شده برای تزریق واکسن مراجعه کنند تا از تجمع در مراکز جلوگیری شود.

ملانوری اظهار کرد: از افراد واجد شرایط دریافت واکسن که تاکنون تزریق واکسن را انجام نداده اند تقاضا می‌کنیم برای ایجاد ایمنی برای خود و دیگران حتما برای تزریق واکسن هرچه سریعتر اقدام کنند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان مورد تأکید است و استفاده از ماسک و رعایت فاصله حتی در جمع‌های دو نفره برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضروری است.

او همچنین با اشاره به کارآمد بودن طرح شهید سلیمانی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های مرتبط با این طرح محله محور برای بیمار یابی، مباحث حمایتی و قرنطینه همکاری کنند.

ملانوری با اشاره به رعایت بالای ۸۰ درصد شیوه نامه‌ها بهداشتی از سوی مردم در مراسم عزاداری، خواستار برخورد ارشادی و بعد از آن برخورد قاطعانه با ناقضان دستورالعمل‌های بهداشتی شد.

استاندار خراسان جنوبی در خصوص بازاریان و فعالیت اصناف نیز گفت: برای تدوام فعالیت‌های اقتصادی نیازمند رعایت صد درصدی شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی کسبه و مردم هستیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.