آرخی گفت: پرچمداری برای کاروان ایران افتخار بزرگی است که نصیب من شد و امیدوارم بتوانم وظیفه‌ای را که به دوش من گذاشته‌اند را به خوبی انجام دهم.

نور محمد آرخی پرچمدار کاروان کشورمان در مسابقات پارالمپیک توکیو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت خود و پرچمداری در مسابقات پارالمپیک اظهار داشت: پرچمداری افتخار بزرگی برای من بود که نصیبم شد و امیدوارم بتوانم وظیفه‌ای را که به دوش من گذاشته اند را به خوبی انجام دهم. خیلی از ورزشکاران بودند که در گذشته پرچمدار بودند و در جمع پر افتخارترین ورزشکارن حضور داشته اند. خدا را شکر می‌کنم که این عنوان نصیب من هم شد تا بتوانم پرچمدار کاروان پارالمپیک کشورمان باشم.

او ادامه داد: در حال حاضر رنکینگ سوم جهان را در اختیار دارم و طبق رکوردی که در انتخابی تیم ملی به جای گذاشتم امیدوارم بتوانم در پارالمپیک توکیو با رکوردی خوب هم پرچم کشورمان را برافراشته کنم و هم خوش رنگ‌ترین مدال را کسب کنم. تمام تلاشم شاد کردن دل مردم ایران است و امیدوارم بهترین نتیجه را رقم بزنم.

پرچمدار کشورمان در خصوص جای خالی سیامند رحمان در مسابقات پارالمپیک گفت: جای سیامند رحمان در پارالمپیک توکیو خالی است. او همیشه می‌خندید و به همه ورزشکاران روحیه می‌داد. رفتار‌های خوب و مهربانانه سیامند رحمان از یاد هیچ ورزشکاری نخواهد رفت. امیدوارم بتوانم لایق پرچمداری باشم تا روح سیامند هم از عملکرد و نتیجه خوب ورزشکاران در آرامش بوده و از همه ورزشکاران راضی باشد. روحش شاد باشد و خداوند متعال به خانواده‌اش صبر بدهد.

آرخی در خصوص مسابقات پارالمپیک توکیو عنوان کرد: همه کشور‌ها با ورزشکاران درجه یک خود پا به این رقابت‌ها خواهند گذاشت و همه به پارالمپیک می‌آیند تا مدال کسب کنند. همه ورزشکاران ۴ سال تلاش کردند تا در این پارالمپیک نتیجه بسیار خوبی بگیرند. امیدوارم ورزشکاران کاروان ایران هم عملکرد بسیار خوبی داشته باشند و بتوانند دست پر به ایران بازگردند، چرا که همه ورزشکاران خیلی تمرین و تلاش کرده‌اند. شک ندارم همه ورزشکاران به فکر خوشحال کردن دل مردم ایران هستند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۳:۴۹ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
سیامند رحمان
دارنده رکورد گینس
و مدال های طلای زیاد
یه کورد غیور
به همشهری درجه یک
روحت شاد جهان پهلوان
اینجا مسئولین بی غیرت کنار مزارش حتی یه گا و سبزه هم نزاشتن
خاک بر سر کشورمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
به عنوان یه ایرانی و یک لر عاشقش بودم انسانی دوست داشتنی یادش از خاطره ها نمی رود روحش شاد ویادش گرامی ما هم بهش افتخار میکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
روحش شاد
آخرین اخبار