منابع محلی در استان دیرالزور سوریه اعلام کردند نظامیان اشغالگر آمریکا چندین تن از شهروندان این استان را ربوده و به مکانی نامعلوم انتقال داده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نظامیان اشغالگر ارتش تروریستی آمریکا یک عملیات هوایی را در شهر «عکیدات» در حومه شرقی استان «دیرالزور» سوریه انجام دادند و پس از آن تعدادی از غیرنظامیان را ربودند!

منابع محلی به خبرگزاری سانا گفتند که طی ساعات گذشته، هواپیما‌های اشغالگر آمریکایی در شهر عکیدات در حومه دیرالزور عملیات هوایی انجام دادند و بعد در اقدامی عجیب تعدادی از غیرنظامیان را ربودند و آن‌ها را به مقصدی نامعلوم بردند.

در چهاردهم این ماه نیز نظامیان اشغالگر آمریکایی با ۴ هواپیما در روستای «محیمیده» در حومه غربی دیرالزور یک هواپیما را رها کردند و یک غیرنظامی را پس از تخریب کامل خانه‌اش ربودند و او را به مقصد نامعلومی بردند.

نظامیان آمریکا با حضور غیرقانونی خود در سوریه بار‌ها مردم این کشور را مورد آزار قرار داده و براساس گزارش‌های خبرگزاری‌های سوریه ده‌ها بار نفت این کشور را به صورت غیرقانونی ربوده و به پایگاه‌های خود برده‌اند.

براساس اعلام برخی منابع محلی در حومه «الیعربیه» در حومه شمالی شرقی حسکه؛ حدود ۸۰ کامیون متعلق به نیرو‌های اشغالگر آمریکایی حامل نفت سرقت شده سوریه، از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید عازم خاک عراق شدند که خودرو‌های اشغالگران آمریکایی نیز این کاروان را همراهی کردند. ارتش آمریکا سالها است بااشغال این میدان نفتی، به غارت منابع سوریه می‌پردازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار