مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان:

خانه احزاب می‌تواند در گسترش مشارکت جوامع محلی نقش‌آفرینی کند

ابراهیمی گفت: خانه احزاب و کمیته بانوان می‌تواند در ایجاد حساسیت در جامعه و گسترش مشارکت جوامع محلی نقش‌آفرینی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زهرا ابراهیمی در نشست مشترک با رییس و اعضای کمیته بانوان خانه احزاب و نماینده انجمن‌های مردم نهاد در شورای توسعه گفت: اهمیت خانه احزاب از آن جهت است که تقویت نهاد یادشده می‌تواند به افزایش ضریب نفوذ تشکل‌های اجتماعی و تسهیل کارکرد منجر شود.

وی با ابراز خرسندی از تشکیل خانه احزاب در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اجرای سیاست‌های نظام در حوزه زنان و خانواده به‌ویژه با همکاری و همراهی تشکل‌های اجتماعی و احزاب تسهیل می‌یابد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان ادامه داد: تقویت و گسترش سپهر آموزشی در جامعه محلی یکی از اهدافی ست که دفتر بانوان آن را دنبال می‌کند و از این رو می‌توان با خانه احزاب همکاری‌های مستمر و آگاهانه در این راستا انجام داد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه یک بانو سکاندار خانه احزاب است، بیان کرد: جامعه زنان سیستان وبلوچستان یک ظرفیت ارزشمند و حضورشان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی نوید بخش توسعه و پیشرفت است.

سارا خوشخو رییس خانه احزاب سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهارداشت: لازم است همکاری‌ها دوجانبه با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های دولت و تشکل‌ها بیش از پیش گسترش یابد و خانه احزاب از این همکاری استقبال می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار