سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از اول آبان ماه همه مدارس و از اول مهر ماه ٣٠ تا ۴٠ درصد مدارس به صورت حضوری بازگشایی شوند.

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازگشایی مدارس اظهار کرد: مصوب شد تا اهتمام بر بازگشایی مدارس به صورت حضوری باشد و واکسیناسیون معلمان و والدین و سرویس مدارس و کادر مدارس انجام شود.

وی ادامه داد: ما ١١٢ هزار مدرسه در کشور داریم که ۶٢ هزار مدرسه زیر ١٠٠ نفر جمعیت دارند و اینها می‌توانند در کلاس کمتر از ١٠ تا ١۵ دانش آموز حضور داشته باشند.

سخنگوى ستاد ملى مقابله با كرونا با بيان اينکه امسال ترکیب آموزش مجازی و حضوری در مدارس مدنظر است، گفت: حتی در برخی مدارس دانش آموز ٢ روز به مدرسه برود و دروس اصلی در این روزها تدریس شود و تعداد روزهای حضور در مدرسه بستگی به جمعیت دانش آموزان در مدرسه دارد و اگر بتوانند سقف ١۵ دانش آموز در کلاس را رعایت کنند مدرسه می‌تواند هر روز حضوری برگزار شود.

رئيسى درباره زمین بازگشایی حضوری مدارس اظهار کرد: پیش‌بینی من این است از اول آبان ماه همه مدارس و از اول مهر ماه ٣٠ تا ۴٠ درصد مدارس به صورت حضوری بازگشایی شوند.

او گفت: مقرر شد در خصوص بازگشایی مدارس دو تیم تشکیل شود، یک تیم وزارت بهداشت و دیگری وزارت آموزش و پرورش است تا شیوه نامه‌ها را درست تبیین و ابلاغ کنند،

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تامین واکسن دانش آموزان اظهار کرد: امکان تامین واکسن برای دانش آموزان از ٢ کشور کوبا و چین مدنظر قرار گرفته است و وزارت امور خارجه و سفرا در حال رایزنی هستند و در مکالمه رئیس جمهور با رئیس جمهور چین یکی از مذاکرات در زمینه تامین واکسن برای دانش آموزان بوده است.

رئیسی تاکید کرد: موضوع واکسیناسیون دانش آموزان نباید اصل قرار گیرد اگر بخواهیم واکسن به دانش آموزان تزریق کنیم واکسیناسیون صرفا برای دانش آموزان دارای بیماری زمینه‌ای صورت خواهد گرفت و ما باید اطرافیان دانش آموزان را واکسینه کنیم هر چند باید توجه داشت این موضوع هنوز در مراحل ابتدایی است.

انتهای  پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۲۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
تورا خدا چرا مدارس را از آبان تا آخر سال مجازی نمی کنید مگه مجازی چشه خیلی خوبه منکه با مجازی موافقم هم برنامه ی شاد هس واتساپ هم میشه از این برنامه استفاده کرد والا بخدا مجازی کنید خیلی خوبه واقعا میگم مجازی کنید منکه بشخصه بچه ما اصلا نمی فرستم مدرسه به هیچ عنوان ولی همون مجازی ادامه پیدا کنه خیلی خوب هس باید از شنبه 1 آبان ماه مجازی باشه بخدا یکم برف گوش بدید منکه نمیزارم بچه بیاید مدرسه بقیه ی دانش آموزان هم موافق مجازی هستند والا بخدا مجازی بشه خیلی خوبه مجازی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
محاکمه_ستاد_علمی_کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
حرف مفت زدی, چرا بچه بره مدرسه
United Arab Emirates
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
"ما باید اطرافیان دانش آموزان را واکسینه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
ده روزه مخرم عزاداری ها تعطیل
شبهای احیا تعطیل
تعطلیش هم درست هست
غلط اینجاست که میخواهیم 270 روز
بچه ها را به مدرسه بفرستیم
این جور ریسک کردن یعنی با زندگی
بچه ها بازی کردن
اگر حتی یک دانش آموز هم ازبین برود
ضربه جبران ناپذیری است
کمی تفکر وتدبر خوب است
چرا اینحور استرس به والدین وارد میکنید
گرانی ودغدغه معیشت کافی نیست
هر کی از راه وارد میشه یک حرفی می زنه
بقیه هم منتشر میکنند
خدایا خودت رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
خدایی میخواید بچه های مردم رو پرت کنید تو دره
France
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
خودتون به فکر خودتون و بچه هاتون باشید.کسی به فکر شما نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
این اصرار برای بازگشایی مدارس توسط ستاد کرونا برای بدنام کردن آقای رئیسی رئیس جمهور است شک نکنید باید جلوش گرفته بشه توسط دولتمردان
Iran (Islamic Republic of)
کوروش فرهودیان
۱۴:۲۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
با این شرایط فرزندان را به مدرسه نمیفرستیم حتی اگر لازم باشد یک سال ترک‌تحصیل کنند جان فرزندان و خودمان را دست بی کفایت شما نمیدهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
اگرمدارس حضوری بشه آقای رئیسی از رایی که ملت بهتون دادن پشیمون میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
من که نمیفرستم مدرسه بچه ها رو فوقش یک سال که هیچ ۵ سال عقب بیفتن آخرش میخوان تو این مملکت چکار بکنن وقتی که تحصیل کرده ها بیکارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
دوستان عزیز گزارشهای سازمان بهداشت جهانی را مطالعه بفرمایید. هیچ کجا نگفته که اگر تعداد افراد زیر سقف 10 نفر باشه، یا مدارس یه روز در میون باشه یا چیزایی از این قبیل کرونا منتقل نمیشه و نمیکشه. چرا گزارشها و مقالات علمی رو در مورد جهشهای جدید کرونا و مصیبتهاش رو برای گروه سنی 10-20 سال نمیخونید؟ مطمئنم افرادی که میگن بچه ها رو بفرستید مدرسه (که در این 300 نظر شاید حدود 10 نظر این نظر رو دارن و خوشبختانه همه مخالف آموزش حضوری هستند)، یا از کادر مدارس غیردولتی هستند یا خودشون بچه ندارند یا آگاه نیستند. دوستان من، فرضاً بچه من امسال مجازی درس بخونه و کیفیت آموزشش از 100 بیاد روی یه مقدار کمتر، ولی سالم باشه، ولی من بیماریش رو نبینم، ولی رنجش رو نبینم برای من پدر یا من مادر هزار بار شیرینتره. دلایلی از جمله معلوم نیست واکسن نجات بده مثل این هست که بگیم کمربند خودرو رو نبندید چون باز ممکنه توی تصادف بمیریم، طبیعتاً پدر و مادرهای عاشق و با وجدان هر کاری میکنند تا هم بچه ها درسهاشون رو خوب یاد بگیرند و هم سالم بمونند.
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۰:۲۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
بچه های شما اگه کل سال تحصیلی رو تو خونه باشن اصلا اجتماعی نمیشن و به نظر من خطرات و عواقبش از کرونا بیشتر خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
نخیر بیشتر نیست، سلامتی از همه چیز مهمتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
وقتی پرپر شد اجتماعی شدن به چه دردم می خوره؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
چرا همزمان با آغاز ثبت نام مدارس برخی از مدیران اعلام تشکیل کلاسهای حضوری می کنند ؟؟ چه منفعتی از این اعلام های بدون فرجام دارند ؟ سال گذشته نیز در همین ایام چنین اظهاراتی را شاهد بودیم . قایل توجه دولت جدید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
بنده خودم فرهنگی هستم از موقع شیوع کرونا تا حالا جایی نرفتم حتی خانه ی پدر و مادرم ، بچه ام را هیچ جا نبردم اگر خدایی ناکرده انفاقی بچه ام کرونا بگیرد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟
Iran (Islamic Republic of)
M.m
۰۳:۲۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
من امسال دوازدهم میرم و راضی هستم مدرسه ها باز بشن اما در این شرایط که رکورد زدیم اصلا نشانه خوبی نیست و این رو بگم تمام اگه نگران درس فرزنداتون هستین اونی که دلش بخواد بخونه غیر حضوری هم میخونه زیاد بچه ها فقط برای تفریح میرن مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
واکسن رو اجباری نکنید اجباری کردن واکسن عین دیکتاتوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
تجربه از علم بالاتره.من شخصا از یک مدرسه ای کرونا گرفتم.توی مدرسه اصول بهداشتی رعایت نمیشه معلما و ناظم و مدیر سرجم ده نفر هم باشن چطور میخوان کل مدرسه رو کنترل کنند.اونم بچه هایی که از لحاظ عقلی به تشخیص خوب از بد نرسیدن.یک بچه کرونایی ۱۵ خانواده رو حداقل کرونایی میکنه.یک نفر توی پارک یک خانواده رو کرونایی میکنه مثالتون مناسب نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
این شل وسفت کردن چیزی جز بی تدبیری نیست ،و نتیحه اون هم الان خیلی از هموطنان داغدار عزیزشون هستن،ماها که درس خوندیم کجا رو فتح کردیم که بچه ها انجام دهند،یک حقوق بخور ونمیر و کلی بدهی،واقعا چه فکری کردین که مردم رو اینطور قربانی بی تدبیری خودتون کردید!خونه هر هموطن یو عکس یادبود از یکی از عزیزانشون هست واقعا ایا راستی صداقت در کلام و رفتار شما وجود داره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
زمانی که زیر ساخت بهداشتی رو هنوز فکری براش نکردید از بچه های ابتدایی و حتی نوجوان چه توقعی دارید !؟یک بچه اول و دوم ابتدایی چه درکی از شرایط و وخامت اوضاع داره؟کسانیکه میگن باید باز بشه خدانکنه داغ عزیز ببینید و رنج کشیدن و پرپر شدنش رو ببینید درکش هم برای بعضیها سخته،نکته دیگه اینکه تا وقتی اموزش و پرورش مهمه که اون کودک یا نوجوان سلامت باشه وقتی خدایی ناکرده اگر نباشه ایا اون اموزش به درد میخوره؟بله بعضی از کشورها مدارس باز هست ولی سطح اموزشی اونها رو نمیشه با مدارس ایران مقایسه کرد،کلاس 10 تا 15 نفره کجا و کلاس 40 نفره کجا!وسایل بهداشتی اون مدارس کجا و امکانت بهاشتی مدارس ما کجا!بله درسته موجب پسرفت اموزش هم گاهی میشه ولی باز تاکید می کنم اول سلامتی اون دانش اموز مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
شماها هنوز تمام نشدین؟ تورو خدا برین تا تازه نفس ها بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
من یک آموزگارم.به خدا آموزش مجازی 1000 برابر آموزش مجازی زحمت و دردسر داره.در آموزش حضوری،دانش آموز کامل در اختیار معلم هست.میزان یادگیری-سطح یادگیری-انجام تکالیف و نمره ارزشیابی کامل در اختیارت بود.ولی در آموزش مجازی باید یک ویدئو برای تدریس بسازی و آپلود کنی تازه معلوم نیست همه بچه ها حواسشان جمع هست یا نه بعد فایل ارزشیلبی بفرستی و بعد پاسخ ها را دریافت کنی و آن هم معلوم نیست خودش انجام داده یا اعضای خانواده کمکش کردن.خود آزمون اصلی هم همین وضع داره که بتنهایی آزمون داده یا با کمک اعضای خانواده.این دردسر ها فقط مال یک پایه آموزشی هستند بعضی از همکاران عزیز در مناطق روستایی هستند و باید برای 6 پایه ابتدائیی مقدمات آموزش مجازی فراهم بکنه.بعضیا به توهم اینکه در آموزش مجازی معلمین در رفاه هستند،زحمت معلمین عزیز را کم ارزش جلوه میدن.اما آیا با یک گوشی همراه 6 کلاس درس را اداره بکنی خیلی راحت است؟حالا خوبه من واقعا سالهاست با رایانه شخصی کار میکنم اما بعضی از همکاران هنوز از گوشی های کلیددار استفاده میکنند که اصلا بدرد آموزش مجازی نمیخوره و من دیدم بعضیا اصلا بلد نیستن با اندروید کار کنند چه برسه به رایانه.مشکلات دیگری هست مثلا خیلی از دانش آموزان گوشی ندارن یعنی هیچکدام از اعضای خانواده گوشی هوشمند ندارند یا باید برای عده ای از دانش آموزان از شاد استفاده کنی و عده ای هم شاد ندارن باید از تلگرام اسفاده کنی و بعضیا تلگرام ندارن باید از واتس اپ استفاده کنی....خلاصه مجازی همش دردسره.تنها خوبی اش حفظ سلامتی بچه هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
و سلامتی به تمام این دردسرهایی که گفتید میارزه
Iran (Islamic Republic of)
ببین
۲۲:۳۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
اون درس های که دادید لای جرز دیوار میخوره یکی نیست بگه اون درس های که یاد دادید هیچ کدوم بدرد نخورد تو زندگیم متنفرم از هرچی معلمه هرچیز یاد گرفتم تو مدرسه هیچ کدون بدردم نخورد مدرسه رفتن یه اجباری هست که هزاران سال رفته تو مخ مردم جهان به قلم و کتاب نیست به شعور رفتار آدمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
قابل توجه مسئولین عزیز و جدید آموزش و پرورش:
چون کرونا هنوز داروی قطعی و موثری براش ساخته نشده و هر روز با یک جهش جدید خودشو نشان میده پس حالا حالاها مهمان ماست.اینکه بگیم با واکسینه کردن معلم و دانش آموز آموزش حضوری مجاز خواهد بود یک تصور کاملا اشتباه است.چون در صورتی واکسیناسیون کامل میشه که همه اعضای خانواده های معلمین و دانش آموزان هم واکسینه شوند تا زنجیره انتقال در حوزه آموزش و پرورش کاملا قطع شود.در ضمن هنوز معلوم نیست که واکسن زدن باعث قطع زنجیره انتقال کرونا خواهد شد چون واکسن فقط باعث تخفیف شدت عوارض خواهد شد و قطعی نمیتوان گفت که هر کس واکسن زده دیگر ناقل نخواهد بود.پس خواهشمند است برای آموزش حضوری،بحث واکسیناسیون را زیاد دخالت ندهید.
و اما برنامه آموزش:
در سال تحصیلی 1400،آموزش حضوری حتما باید در کناز آموزش مجازی باشد.نباید آموز حضوری اختیاری باشد باید برنامه ریزی شود که همه دانش آموزان حضوری آموزش ببینند.مثلا برای دوره ابتدایی پایه ها یک روز در میان به مدرسه بروند.مثلا شنبه و دوشنبه و چهارشنبه پایه های اول و دوم و سوم و یکشنبه و سه شنبه و پنج شنبه هم پایه های چهارم و پنجم و ششم.البته این برای مدارس کم جمعیت قابل اجراست.برای مدارس پرجمعیت هم میتوان هر کلاس را به دو کلاس تقسیم کرده و باز یک روز در میان در مدرسه حضور پیدا کنند.البته روش دیگری هم هست که برای معلمین زحمت زیادی دارد.یعنی عده ای شیفت صبح و عده ای شیفت بعد از ظهر به مدرسه برن و برای این موضوع حداقل باید 50 درصد به حقوق معلم اضافه کرد که متاسفانه بار مالی زیادی برای دولت دارد ولی اگر دولت واقعا برای آموزش جدیت قائل باشد حتما این کار را خواهد کرد
ساعات حضور:
اما تعداد ساعات آموزش در حضوری و مجازی باید بگونه ای باشد که باعث خستگی زیاد از یک روش و دلسرد شدن از روش دیگری نشود.میتوان صبح تدریس باشد و حضوری و ظهر انجام تمرینات و مجازی.یا یک روز تدریس دروس و حضوری و روز بعد انجام تکالیف و مجازی.با توجه به سرمای صبحگاهی فصول پاییز و زمستان،ساعت آغازین حضوری باید حدودا ساعت 9 به بعد باشد.مثلا ساعت 9 تا 12 یا 9/5 تا 12/5.در ماه مهر هم باید هر دانش آموز یک قمقمه آب همراه داشته باشد و استفاده از آبخوری باید ممنوع شود.با توجه به مشکل بودن رعایت موازین بهداشتی برای کودکان،در مدارس ابتدایی ، دانش آموز قبل از رفتن به دستشویی،باید از دستکش یکبارمصرف استفاده کند و قبل از شستن دستها با مایع،آنها را در سطل زباله بیاندازد.هنگام شستن دست نیز باید یک یا دو دانش آموز با استفاده از دستکش،شیرهای آبخوری را برای دانش آموزان باز و بسته کنند.دانش آموزان هرگز نباید از مدادپاک کن یا مدادتراش و یا مداد همکلاسی اش استفاده کند.مشکل آفرین ترین کار در مدارس،نظافت داخل کلاس هاست بهترین راه برای تمیزکردن کلای ها استفاده از جاروبرقی است.قبلا در مدارس روستایی خود دانش آموزان بعد از پاشیدن نفت روی زمین اقدام به جارو کردن میکردن اما الآن خطرناکترین روش همین کار است.تنها راه باقیمانده استفاده از جاروبرقی است
در آموزش حضوری،دانش آموزان حتما باید فاصله مناسب از همدیگر داشته باشند.ضروری ترین کار در مدرسه استفاده از ماسک توسط تک تک دانش آموزان است.
در نهایت استفاده ازآموزش مجازی اگر چه عواقب زیانباری داشت ولی یک فایده عالی داشت که اولیاء فهمیدن که معلمین ابتدایی چه مصیبت هایی را تحمل میکنند و با چه موجوداتی سروکله میزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
من خودم معلمم
آیا به این فکر کردی چه جوری میشه یک معلم صبح و ژهر بیاد مدرسه مگه بقیه ادارات دولتی صبح و بعدازظهر هستند؟
مگه معلم خونه و زندگی نداره؟
یا باید standby باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
اول اینکه این چه طرز حرف زدنه. پس مواظب باش چه چرندیاتی داری میگی. یعنی چی که میگی معلمها دارن با چه موجوداتی سروکله میزنند. بچه خودت یه موجود عجیب غریبه نفهم. بعدشم نظراتتو برای خودت نگه دار. چطور جرات میکنی اینقدر حق به جانب و بی تربیت صحبت کنی و بدون در نظر گرفتن جان بچه ها این چرندیاتو بگی. تو برو به موجودات خودت برس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
شما نمیخواد نظر بدی. تو برو به خودت درس یاد بده. یه بچه ۷ ساله که توی مدرسه دولتیه نمیتونه این نکات رو دقیق رعایت کنه چون توی اون مدرسه دولتی هم هزارجور چیزای غیربهداشتی هست. پس نفست از جای گرم بلند میششششششه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
معلم جان منظورت ظهر بود؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۴۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
معلم بیسواد ژهر نه ظهر
خخخخخخ
عجب معلمی خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
خواهشا واکسن دانشجو هارو زودتر بزنید چون دانشگاه غیرحضوری برا رشته هایی که عملی دارن خیلی بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
درود به اموزش حضوری حتی در بدترین شرایط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
اگه بیفتی گوشه بیمارستان بازم این حرفو میزنی؟
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۲:۵۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
بچه هاتونو از اول مهر به نشانه اعتراض اینکه دروس مجازیه به مدرسه بفرستید تا زود تر حضوری شود حالا اینا بگن از آبان به مدارس فشار بیاورید تا از اول مهر حضوری شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
بچه ها تون،
این یعنی خودت بچه نداری.!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
باز نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
مدارس نباید مطلق حضوری یا مطلق مجازی باشند.باید مجازی و حضوری در کنار هم باشند.مثلا در پایه اول آموزش صدا و حروف حتما باید مجازی باشد اما نگارش را میتوان با کمک اولیاء انجام داد.پس درس اصلی حضوری تدریس بشه و مابقی تمرینات نیز مجازی.باید ساعت شروع کلاس نیز بعد از گرم شدن هوا باشه مثلا از ساعت 9 تا 12.چون هوای سرد صبحگاهی میتونه باعث ابتلای سرماخوردگی و آنفلوانزا بشه.روزهای یخبندان هم حضوری کامل تعطیل باشد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۱:۵۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
وای ترو خدا مدرسه هارو باز کنین من یه دانش اموزم و از کلاس مجازی خسته شدم چون چیزی ازش یاد نمیگیرم امسال انتخاب رشته داشتم جرات نداشتم برم تجربی جون دوساله ک پایم ضعیف شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
تماشاچی های لیورپول و چلسی رو امشب نگاه کنیدده ها هزار نفر به هم چسبیده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
آقا دانشگاه ها رو باز کنید کلافه شدیم....
Iran (Islamic Republic of)
یه پیام برای دوستان عزیز
۱۹:۰۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
ببینید دوستان دست وزیر و مقامات وزارت بهداشت نیست متاسفانه این ها ماله مقامات بالا هستند همچنین خود اقای ریییسی هم گفتند از ابان پس دست وزارت بهداشت نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
به عنوان یک دانشجو کارشناسی بهداشت گرایش مبارزه با بیماریها نظر میدهم:
درصورتی مدارس با رعایت پروتکل ها و با واکسیناسیون دانش آموزان دارای بیماری زمینه ای بازگشایی شود خطری مابقی دانش آموزان رو تهدید نخواهد کرد.دراین ۲سال که کرونا بوده بچه ها آیا پارک نرفتند آیا بیرون نرفتند؟به هر حال کرونا حالا حالا ها با ما هست و باید یاد بگیریم چطور باهاش زندگی کنیم پس به امید اینکه یک سال دیگه کرونا از بین میره نباشید!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
ایشالا وقتی مدرکت رو گرفتی و چند سالی تجربه کسب کردی بیا نظر بده. انسان حسابی، بهتره ما قبل از جزوه حفظ کردن انسانیت رو یاد بگیریم. همین امشب مگه ندیدی توی اخبار در مورد ابتلای کودکان آمریکایی به کرونا چی میگفت؟ شما وقتی خدا بهت بچه داد از حال و روز اولیاء با خبر میشی که چطور روح و تنشون میلرزه وقتی خبری از بازگشایی مدارس میشه. مطمئن هستم دولت جدید ایشالا منطقی و معقول هست و بر اساس وجدان و عقل تصمیم میگیره نه سیاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
تجربه از علم بالاتره.من شخصا از یک مدرسه ای کرونا گرفتم.توی مدرسه اصول بهداشتی رعایت نمیشه معلما و ناظم و مدیر سرجم ده نفر هم باشن چطور میخوان کل مدرسه رو کنترل کنند.اونم بچه هایی که از لحاظ عقلی به تشخیص خوب از بد نرسیدن.یک بچه کرونایی ۱۵ خانواده رو حداقل کرونایی میکنه.یک نفر توی پارک یک خانواده رو کرونایی میکنه مثالتون مناسب نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
دکترها و پروفسورها مثل چی توی گل گیر کردن و هرروز حرفای متناقض میزنن، حالا ما چرا باید حرف یه دانشجوی کارشناسی رو قبول کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۲۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
تو کلاس ما هیچکس رعایت نمی کرد حتی یه معلم ریاضی بنده خدا کروناش مثبت شده بود همه دلشوره داشتن که کرونا گرفتن یا نه البته قبول دارم که دانش آموز ها اگه مدرسه نرن بیشترشون بیرون ولگردی میکنن بدون ماسک
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۱۸:۲۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
خدا کنه ما دانشگاهیا زودتر بریم دانشگاه. بابا . این دیگه چه وضع درس دادن و درس خوندنه؟؟؟
حالا جالبیش اینه دانشگاه ما هم استادا واکسینه شدن هم دانشجوها، ولی بازم میگن درسای نظری مجازی هست ://
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
به نظر حقیر،دانشگاه مجازی خیلی بازدهی بالاتری از حضوری خواهد داشت.در حضوری اساتید یک جزوه مختصر از یک کتاب 300 صفحه ای میگن ولی در آموزش مجازی دانشجو باید همه مطالب کتاب را یاد بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
غصه نخور. بعنوان کسی که قبل از کرونا فارغ التحصیل شده باید عرض کنم دانشگاه اکثرا درس و فرمول و حفظیات بدون کاربرده، و علم زیادی درکار نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
یا خدا واکسن کوبا وچین.
Iran (Islamic Republic of)
رستم
۱۷:۴۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
بچه ها باید به مدرسه بروند حتی با زور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
انسان بی عقل را نمیتوان عاقل کرد حتی با زور، برای شما متأسفم. شاید بقیه عقل داشته باشند و عاضق وجود کودکانشان باشند، شما بفرست قتله گاه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
همه با هم نه به مجازی از مهر حضوری بشه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
چون اسمت رستم هست دلیل نمیشه حرف از زور بزنی!رستم یک پهلوان بود ولی تو فقط اسم رستم را یدک میکشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
بچه ها نباید به مدرسه بروند حتی با زور
France
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
اول فکر کن بعد حرف بزن.نزار به عقلت شک کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
مدارس باز بود وضعیت مملکت اینطوریه
وای به حال فرداها که نه مدرسه ها بازن نه دانشگاه ها
دقت کردید در امورش آنلاین دانش آموزها و دانشجویان تمایل بیشتری به برگزاری امتحان دارن
علتش تقلب اسان تر در امورش غیرحضوری هست
اکثر کامنت زیر این پست که بیشترشون فیک هستن رو نگاه کنید متوجه تمایل عجیب بچه های کم سن و سال به امورش های آنلاین رو میشید
البته مدرسه غیر از امورش علم مکانی برای توسعه روابط اجتماعی دانش آموزان هست که بسیار مهتمر از کسب علم و دانش هست
بازگشایی مدرسه ضرر کمتری نسبت به تعطیلی دارد
بنده با طرح بازگشایی مردم موافقم از اون حمایت میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
کی گفته همه تقلب کارند. بعدش هم کسی که بخواد تقلب کنه حضوری یا مجازی تقلب میکنه و کسی که بخواد یادبگیره هم براش فرقی نداره.
ثانیاً یکسال بچه من درس هم نخونه بهتر از اینه که بخواد بیمار بشه و خدایی نکرده اتفاق بدی بیافته. بادی بچه ای باشه که نگران آیندش باشی.
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۱۸:۲۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
بله حرفتون رو کاملا تصدیق میکنم. از کلاس 30 نفره ما، شاید به اندازه انگشتای یه دست پیدا بشه کسی که تقلب نمیکنه ://
اخر لیسانس هم به نفع همانهایی که تقلب میکنن میشه. میشن رتبه اول کلاس، بعدشم بدون کنکور هر رشته و دانشگاهی دوست داشتند میروند :(
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
دوست عزیز زیر ساختهای بهداشت مدارس رو اماده کنن من به شخصه فرزندم رو میفرستم ما هم با بی سوادی در جامعه مخالفیم و نظر شما رو داریم شما حتما در تهران یا مراکز یکی از استانها سکونت دارید خیلی جاها اب سالم اشامیدنی برا دانش اموزها رو هم ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
مدارس ایران چه خلاقیت و تربیتی واسه بچه ها داره اگه ازشون بپرسی از دین و زندگی چی یاد گرفتی میگه خیلی خوبه ضریبش تو کنکور ۳ هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
اتفاقا اگر در این مدارس بسته بشه بچه ها خلاقتر بارمیان
نکنه شما ایران زندگی نمیکنی اگه بتونی با پارتی کار پیدا کنی وگرنه یا باید بری خارج یا اگه امکانش رو نداری مدرکتو بزاری دم کوزه آبشو بخوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
مدارس غیرانتفاعی و هیات امنایی و... شهریه شونو که گرفتن، درس هم چند فایل بود که از این سایات و اون سایت تو گروه میذاشتن.
اگه بچه ها براتون مهمه، مجازی رو درست کنین و نظارت داشته باشین
اگه بحت دریافت شهریه بیشتر وزودتره که هیچی!
با این شرایط گرچه باید تمام وقت در خدمت بچه ام و همراهش باشم که هم درس بخونه و هم نمره واقعی بگیره و خیلی هم سختمه، ولی مدرسه نمیفرستمش
تلویزیون رو بهتر کنید، تکلیف هم معلما شخصی به بچه ها بدن و فیلم و صوت بخوان اگه زحمتشون نمیشه! اونوقت سواد بچه ها هم خوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
بچه های مدرسه ای گل های تو خونه
حرفهای این آقا رو جدی نگیرید
مدرسه ها باز نمیشن
کرونا برای اینها برکت هست
دانشمندان تخمین زدن حداقل تا ده سال دیگه کرونا توی ایران جمع نمیشه
خودم قصد دارم آخرای شهریور ۱۴۱۵ واکسن فایزر بزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
برو واکسن فایزر بزن آخرای شهریور ۱۴۱۵ خودم میام سر خاکت البته اگه زنده باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
واکسن فایزر اگه میزنی پس برات متاسفم . همه جای دنیا این واکسن بد کار کرده حتی رهبر معظم انقلاب هم خیلی وقت پیش گفت که ورود این واکسن به کشور ممنوع.
ولی خوددانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
نسنی جو نفرت + شایعه پراکنی نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
مگه از بچه هامون سیر شدیم که بفرستم مدرسه ! کی سلامتیشون رو تضمین می‌کنه ! ما که نمیفرستیم به هیچ وج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
ژاپن یک کشور پیشرفته اس و مردمش به خاطر المپیک اعتراض دارن که از همه سطوح بالاس و ما یک کشور جهان سومیم و هنوز بالای پنجاه سال دوز اول رو واکسن زدیم چرا جون مردم براتون ارزش نداره یک کم خدا رو بشناسید ما هم دوست داریم فرزندانمون حضوری برن ولی شرایطش فراهم نیست من به شخصه اجازه نمیدم فرزندم حضوری بره مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
کشورژاپن چگونه پیشرفته شده حتما با از زیرکار دررفتن وآموزش وپرورش ضعیف نبوده است پس باید از مسئولان بخواهیم به جای تعطیل کردن مدارس آموزش حضوری ایمن را اجرا کنند وگرنه به کشورهای عقب مانده باسرعت بیشتری نزدیک خواهیم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
مدارس غیر حضوری است.
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
۲۰:۲۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
آفرین بر تو
Iran (Islamic Republic of)
اتوسا
۱۶:۲۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
اتفاقا افرادی که اصرار دارن مدارس باز بشه همون خانواده های هستن که همش تو گردش و تفریح هستن و مدرسه رفتن بچه هاشون هم عادیه نه ما که از شروع کرونا خودمون و بچه هامون زندانی شدن تو خونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
خدا آخر و عاقبتمون را ختم به خیر کنه با داشتن چنین مسولان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
ما میگیم قرنطینه کنید
شما مدارس رو باز میکنین؟؟؟؟
خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
۱۶:۰۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
گول نخواهم خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
یک بار تصمیم بگیرید و نهایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
سلام
ما مدرسه مون هیچی نداره بقران نه مایع دستشویی نه حوض درست و حسابی و تمیز تمام شیر اب های ابخوری مدرسه ما پوسیده و خرابه
اصلا سرویس بهداشتی ما نداریم بریم دستشویی..

بر چه اساسی میگید مدارس باید باز بشه یک سال دانش اموزان داخل خونه بودن هیچ کدومشون کرونا نگرفتن و همه سالمن میخواین مادر و پدر هاشون رو داغدار کنید

الان مجازی درس خوندن چه مشکلی داره . اگر کسی واقعا درس خون باشه چه مجازی چه حضوری درسش رو به موقع میخونه اگر هم نباشه که هیچ.

من که کاری ندارم بهتون ولی جناب اقای سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و اقای رٸیسی رٸیس جمهور محترم با بازگشایی مدارس درهر ماه از سال بدون واکسینه کردن تمامی دانش اموزان شاید مرگ بسیاری از دانش اموان خواهید بود و همه این اتفاقات را به چشم خواهید دید و نفرین والدین را نصیب خود خواهید کرد

خواهید دید بچه های کوچیک رو روی تخت بیمارستان و گورها و گورستان های بیشتر رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
شیر مادر حلالت نان پدر حلالت عجب حرف تاریخی زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
تو هم دلت خوشه ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
مگر معلم بیکار است فکر کردین با حقوق 6 تومن در ماه زندگی میگذرد و معلم شغل دوم ندارد که معلم 2 یا 3 بار در روز درس دهد ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
لابد دیده شده معلم هایی که در خارج هستند را با کلی عکسهای جورواجور
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
یک مشت دروغ گو کثیف . در ثبت نام کلاس ها در خوزستان هر کلاس 40 نفره است !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
پیشنهاد اکید دارم ایشان تشریف ببرند مشهد و بهشت رضا را از نزدیک مشاهده کنند در هر قطعه حدود 80 نفر به خاطر کرونا فوت شدند. مگر معلمان جانشان را از سر راه اوردند که قربانی حرف جنابعالی بشوند, حیا کن مردک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
حضوری شدن مدارس با این وضعیت مساوی با فاجعه انسانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
پس خود بچه ها چی؟ ماازکجا بدونیم بچمون کرونا بگیره، هیچیش نمیشه، تو دوماه میشه همه پدرومادرا واکسینه بشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
آخه مگر فقط پدر و مادر توی خونه زندگی می کنند . خواهر و برادر فارغ التحصیل و بیکار یا پشت کنکوری هم شاید داشته باشند
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
چرا ته مانده دولت فاسد روحانی رو بیرون نمی اندازند بیرون یک سیب فاسد یک جعبه رو فاسد می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
اصرار زیاد وزارت بهداشت برای حضوری کردن مدارس بدشت خائنانه هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
بالاخره یکی فهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
چرا آمار مرگ و میر بر اثر واکسن و ردمسیور و غیره را اعلام نمیکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
من خودم یک نفر که داغدار عزیزی هستم ،رمدیسور 7تا تزریق کردن اخر شد ایست قلبی و جز امار کرونا محسوب نشد ،این کامنت رو بذار نه بی ادبی کردیم نه افترا،حرف حق هست،خواستید بیاید بامدرک وسند به اثبات برسونم،و جواب این سخنگو بهداشت این هست که کور خوندی دیگه حناتون دیگه رنگی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
من امسال دانش آموز پایه دوازدهمم تو رو خدا مدارس رو باز کنید بریم یه چیزی یاد بگیریم و آینده مون رو تباه نکنید
هر چند آرزوی شهادت دارم ولی اصلا مهم نیست که حتی برم تو مدرسه کرونا بگیرم و بمیرم
تباه شدم با تعطیلی مدارس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
واای دقیقااا درکت میکنم. واقعا برای کسی که هدفش درس و تحصیل هست، تعطیلی مدارس و دانشگاها دیوانه کننده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
پسر جان این شهادت نیست این حماقت محض هست ،چون بقیه رو هم الوده می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
نگران نباش، بجای درس و فرمول و حفظیات برو یه فن و حرفه عملی یاد بگیر، چون مدرک اینروزا بدرد در کوزه هم نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
تعجب می کنم با این حرف زدنشون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@!!!!!!!!!!!!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. آخه مگه نمی بینید واکسن زدین کرونا بیشتر شده ، فوتی ها بیشتر شد. ما به هیچ وجه به هیچ وجه به هیچ وجه بچه ها رو مدرسه نمی فرستیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
بذار بگن زیاد توجه نکنید ،بچه های مردم موش ازمایشگاهی اقایون نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
گوربابای درس ومشق ومدرسه.جونمومیچسبم که یوقت کروناندزده تو۱۵سالگی سقت شیم.من یه سوال دارم؟اقای سخنگوتوخودت بچتومیفرستی مدرسه تواین اوضاع داغون کرونا؟؟مخصوصاوقتی که یه سویه جدیدی که به اسم لمبدا لامبدا(نمیدونم حالاهرکوفتی که هست)اومده واگه اینوبگیری یه راست میری اون دنیا.بابایزره فکرکنیدلااقل درست حسابی وکلی تصمیم گیری کنید.۲هفته پیش اقای رییس جمهوراومدن گفتن مدارس حضوری نمیشه.امروزاومدین میگیدازابان حضوریه.قشنگ گندزدید به اینده هرچی دانش اموزه بااین کاراتون.واقعامتاسفم ونمیدونم دیگه چی بگم تابه راه راست هدایت شید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
سخنگو، سخنگو، ننگ به نیرنگ تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
خون مردمان ما میچکد از چنگ تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
هر دم از این باغ بری می رسد
این که شد دنباله رو بی تدبیری
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۴:۰۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
برای چی سرویس مدارس را قربانی اهداف تان میکنید, گرانی بنزین کم بود واکسن زندتان باقی مانده است. یک بچه سرفه کند همه میگیرند. تاکسی رانی دل برای کسی نسوزانده که برای ما بسوزاند. خجالت بکش جناب سخنگو. از اقای رئیسی انتظار داریم ایشان را عزل کنند.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۳:۵۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
همتشون رو گذاشتن مسولین برای اینکه نسل ایرانی هارو از روی زمین بکنن. خوب چکاریه خونه درس بخونن. انگار مرگ و میر کم میشه مسولین ناراحت میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
هر چی زدن واکسنهای بی اثر بیشتر بشه، سود واردکننده ها هم بیشتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
آقای رییسی گفتن مدارس باید غیرحضوری باشه.پس چرا هی هردفعه حرفو تغییر میدین و با اعصاب والدین بازی میکنید.ما بچه را از سر راه نیاوردیم بفرستیم مدرسه که انواع جهش کرونا را بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
در اینصورت لطف کنید به گردش و میهمانی و پارک و تجمعات هم نفرستید

چون کرونا با انواع جهشش فقط در مدارس نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
واقعا هم این وزیر فقط الکی دخالت میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
(مدارس باز بشن ، مدارس باز نشن )، هفته ای یک بار این ذکرها یادتون نره ..... ، نمیدونم منظورشون از این بازی چیه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
اذیت کردن مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
بچه های کلاس بالایی شاید بتونن رعایت کنن ولی بچه های کوچکتر نمیتونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
یادمه پارسال وقتی ملکزاده و چندتا دیگه برکنار شدن آمار از حدود۵۰۰ اومد روی حدود ۱۵۰. الآن هم باید افراد نالایق و ناکارآمد هرچه سریعتر برکنار بشن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۱۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
واقعا که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
شما چرا آموزش آنلاینتون رو به روزوپیشرفته نمی کنین گیر دادین به حضوری،مدرسه آنلاین رو برای بچه ها جذاب کنین علاقشون بیشتر بشه ،گاهی هم اگه دانش آموز خودش برا رفع اشکال خواست بیاد مدرسه باحضور والدین باشه،ابتدایی منظورمه،مثلن حدود یک ساعت با والدین باشن ،اصلن فکری نمی کنن رو آموزش فقط میان کار خودشونو راحت کنن حضوری حضوری،مشکلات بعدش برای ما مردم هست،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
اينها براي مدارس غير انتفاعي برخي نورچشمي ها ميگن كه ضرر نكنند وگرنه با روزي ٦٠٠نفر مرگ و مير به قول خودشون كه همه ميگن تعداد واقعي ٣تا٤برابره مگه ميشه مدارس راباز كرد
ما خانواده ها بچه ها مون را از سر راه پيدا نكرديم كه اين نامسئول بخواد بكشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
وقتی میگن تااواسط بهمن واکسیناسیون طول میکشه چجوری تا ابان مدارس حضوری میشه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۵۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
نادانی همراه تعدادی مسافر درقایقی نشسته بودند،نادان که میخ بزرگی را که به همراه داشت با سنگی شروع به سوراخ کردن قایق کرد مسافران گفتند با این کارت آب به داخل قایق میرسد و همگی غرق میشویم نادان گفت من کاری به شما ندارم میخواهم جایی که خودم نشسته ام را سوراخ کنم و جرعه ای آب بنوشم،عاقبت آب به داخل قایق نفوذ کرد و همه عرق شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
با جان فرزندان ما بازی نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
فکر کردن اختیار دار بچه هامون هستن ، هیچ پدر مادر عاقلی بچش رو نمیفرسته . مگه جونشون مفته .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۳۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
اره من یکبار سر ندانم کاری یک دکتر متخصص اطفال نزدیک بود پسرم رو از دست بدم.
عقلم رو نمیدم دست اینا بفرستمش مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
یک دانس آموز دبیرستانی
۱۲:۵۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
حرف اونی که میگه مجازی برگزار بشه برای من حجت هست و هیچ کس حق دخالت در این موضوع رو نداده
وقتی ایشون بگه مجازی یعنی مجازی دیگه حضوری معنی نداره اصلاً نباید اسمش رو بیارین
Iran (Islamic Republic of)
یک دانس آموز دبیرستانی
۱۲:۵۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
حرف اونی که میگه مجازی برگزار بشه برای من حجت هست و هیچ کس حق دخالت در این موضوع رو نداده
وقتی ایشون بگه مجازی یعنی مجازی دیگه حضوری معنی نداره اصلاً نباید اسمش رو بیارین
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۴۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
جدی نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۴۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
خیلی دلمون برا نماز جمعه تنگ شده // کاشکی دوباره شروع بشه // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
وقتی رئیس جمهور آقای رئیسی گفته غیر حضوری هستش
این وزیر دیگه کاره ای نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
مافیای واردات واکسن و مافیای وزارت بهداشت رو دست کم نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
این مافیا ها از مافیا مکزیک و آمریکا هم بدترن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
توی این آمار ۵۰۰، ۶۰۰ تایی، این اصرار برای بازگشایی مدارس خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی مشکوکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
سلام.باز شدن مدارس کاری کارشناسی شده(علم پزشکی) نیست بیشتر احساسیه.چین یا کشور های دیگ اگر مدارس خودشونو باز کردن قانون های سخت و نظارت قوی دارن و مردم خودشونو واکسینه کردن دارو هم به وفور پیدا میکنند.
من خودم و خانواده ام از یکی از اعضای خانوادم که مدرسه میرفت یک بار گرونا گرفتیم.دانش اموزا رعایت نمیکنند سر کلاس
اگر الان خدای نکرده کرونا بگیریم ن دارو به راحتی گیر میاد(مثال سروم) اگرم گیر بیاد پولشو نداریم که بدیم چون گرونه.حتی اگر واکسن هم تزریق بشه باز هم با جهش های جدید درصد اثر گذاری واکسن تو شک و تردیده.
جان و زندگی مردم مهم تر از همه چیزه.هر یک نفر فوتی یک خانواده بی سرپرست یا داغدار میشه و اثرات مخربی داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
آقای رئیسی نظارتی داشته باش رو عملکرد وزرا حرفشون با درد ودل مردم یکی نیست،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
اصلا منطقه زرد و قرمز یعنی چی؟؟
وقتی که تجمع در جایی زیاد بشه اونجا فورا آمار بیماری کرونا و مرگ و میر زیاد میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
دقیقا و منطقه زرد و قرمز اینا چرنده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
خیلی مسخره اس دانش آموزا میرن مدرسه بعد میگه باید اطرافیانشون رو واکسینه کنیم خود دانش آموز به درک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
مطمئن باشید مدارس حضوری نمیشه اینا تا اول مهر هر روز يه نظری میدن. تا اخر سال تحصیلی هر روز میان یه ماه به غیرحضوری بودن مدارس اضافه میکنن حالا میگن تا آبان بعد آذر مهر.... تا بشه اخرسال.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
این حرفها رو میزنن که مدارس غیر انتفاعی هرچه سریعتر پولشون رو بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۳۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
مدارس غیر دولتی بشینن تا ما بهشون پول بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
ما هیچ مسافرتی نرفتیم رعایت هم میکنین اما سویه های مختلفی وجود داره با این وضع بچه ها چجور به مدرسه برن؟؟؟؟یعنی جون بچه ها مهم نیست؟ خوبه همش تو تلویزیون دارن میگن که تمااام واکسن ها ایمنی صد در صد نداره اونوقت برنامه ریزی میکنین که تو این اوضاع بچه ها برن مدرسه؟کرونا خیلی بده ها؟جدی بگیرین؟جون بچه ها که الکی نیست مردم میترسن هیچ اطمینانی به این کرونا نیست خیلی از آنفولانزای فصلی و سرماخوردگی بدتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
هفته پیش تصویب شد مدارس حضوری نیست.
و کاملا برای آسایش مردم غیر حضوری هستش.
Iran (Islamic Republic of)
12
۱۲:۱۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
بچه ها باید حضوری به مدرسه بروند کرونا نمیگیرند و اگر هم نرفتن مدرسه بابد از مدرسه اخراج شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
نظر نده لطفا صحبت کروناست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
چرا میگیرن 2 هفته ی پیش 23 بچه تو شهر من کرونا گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۰۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
۱۲ شما نظر ندی نمیگن فلجی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۴۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
شما نظر ندی نمیگن انگشت نداری
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۴۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
اینو توی مدرسه از خجالتش در اومدن اینقدر مدرسه رو دوست داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
کسی از تو نظر نخواست ، بشین واکسن تو بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
راسته که میگن مسئولین از دل مردم هستند، واقعاً شما با این سطح از هوش و شعور و صحبتهای تهی از منطق به درد مسئول شدن میخوری. شاید هم از مسئولین بودی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
شما برو مدرسه تا جونت درآد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
راست میگه
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۷:۴۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
حرف حساب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
احسنت باید به مدرسه بروند حتی با زور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
ازکجامطمئن هستید درابان ماه کرونا ومرگ میر کمترشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
خسته کردین ما رو ااه هرررووزز هی میگین بااازگشااایی مدارس بعدش میگین تعطیل آخه با این سویه های مختلفی که میاد مگه میشه بچه هت به مدرسه برن؟؟چقدر استرس میدین به مردم؟؟؟چجوری بچه برن مدرسه؟؟چجوری اون واکسنی که کمتر از یکساله اومده اطمینان بخشه که به بچه ها بزنن؟؟چطور تو تلویزیون میگفتن که در هییچ کجای دنیا واکسن برای زیر هجده سال نداریم؟؟؟کرونای دلتا تو هوای آزاد قابلیت سرایت بیشتری داره اونوقت مدترس باز بشه؟؟؟چی بگم والله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
مردم به هوش باشین!!!
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۰۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
من که با این طرح مخالفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
برای دهه محرم کرونا هزاران کشته داد فقط برای ده روز
بس نیست؟؟
حتما باید همه مردم ایران رو قتل عام کنید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
چه ربطی به محرم داره.بعضیا فقط در حال تخریب دین هستن.شماها میرین شمال اونوقت محرم کرونا داره!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
شمال هم میریم منطقه باز و آزاده
محیط بسته نیست.
منم قصد تخریب نداشتم نوکر امام حسین هم هستم
فقط یاد آوری کردم که تجمع چه قدر ضرر داره
حالا کسی هم به خاطر امام حسین کرونا گرفته باشه بدون شک در مقام شهداست.
اما بچه های مدرسه نباید بمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
سهوا مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
شهدا اون کادر درمانی هستن که تا پای جونشون سر کارند نه کسانی که یا شمال میرن یا هئیت که باعث شیوع بیماری میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
مردم را نابود کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
15 دانش آموز تو یه کلاس مگه کمه؟
کافیه یکی شون ناقل باشه... حتی با واکسيناسيون خانواده ها اولا بچه های بیچاره میگیرن دوما درهرصورت بیماری در خانواده ها ایجاد میشه... تازه مگه واکسن ها چقدر ایمنی میارن... لامبدا هم که تو راهه... عزیزان دل مدرسه با مسافرت و بازی تو فضای باز با نهایتا دوتا سه تا بچه دیگه زمین تا آسمون فرق داره... من خودم دو تا بچه مدرسه ای دارم واقعا هم مجازی برام سخته ولی اصلا حاضر نیستم این ریسک بزرگ رو بپذیرم که هر روز بچه من با کلی بچه دیگه چندین ساعت توی یه فضای محدود و بسته بخواد بشینه که آموزش بگیره یا پرورش... نمی دونم چه سیاست کاری پشت این جریانات هست؟ خدا به خیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
من هم موافقم اوضاع کرونا خییلی بده اونوقت میخوان به تصویب برسونن بچه ها تو این اوضاع بد ویروسی برن مدرسه؟ واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
یک سال از تحصیل عقب بمونه بهتره که با هزار اما و اگر و دلشوره برن مدرسه من با جون بچم قمار نمیکنن این مسولین هم فقط و فقط حرف زدن و ادعا داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
واقعا سطح آموزشی دانش آموزان در این۲سال که مجازی بود پایین اومده و دیگه موقعش هست که حضوری میشد.مدرسه ها در ژاپن و چین و کشورهای دیگه از۱سال قبل باز شد با اینکه اون موقع واکسنی نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
حرفی نزنی بهتره اینجا ژاپن و چین و کشورهای دیگه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
اها شما نظر دادی؟هموطن کرونا بدجور مسریه؟واکسن ها ایمنی صد در صد نداره چجور برن مدرسه ؟یکسال دیگه نرن مدرسه اینجا چین و ژاپن وکشورهای دیگه نیست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
اقای وزیر واکسنی که ساختار شیمایی آن نامشخص است را برای چی باید تزریق کنیم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
براي تو نا مشخصه و گرنه انسان هاي با سواد مقاله و كتالوگ واكسن هست تو اينترنت مطاللعه ميكنن
Iran (Islamic Republic of)
قنبری
۱۵:۴۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
تو با سوادی کتالوگ؟!!! اول دیکتشو یاد بگیر ، بعد افاضه فضل بفرما.
۱۲
آخرین اخبار