رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از معرفی ۱۳۰ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد از بازرسی بالغ بر ۲ هزار واحد صنفی، خدماتی و توزیع توسط بازرسان این سازمان خبر داد.
 
حسین پور افزود: حوزه بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت در کنار دیگر دستگاه‌ های نظارتی استان از تاریخ ۲۵ مردادماه تاکنون و در قالب ۲۵ تیم نظارتی در دو نوبت کاری صبح و عصر در استان، کار نظارت بر تمام صنوف را به پایان رساندند.

او بیان کرد: در این بازه زمانی تعداد ۲۰۶۵ فقره بازرسی از همه صنوف انجام که منجر به تشکیل ۱۳۰ پرونده تخلف به ارزش ۹۷۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال شده که برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال می‌شود.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: یک تیم دیگر از بازرسان در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها در قالب گشت مشترک با حضور تعزیرات حکومتی، اتاق‌ها و بسیج اصناف، بهداشت محیط و اماکن نیروی انتظامی نیز کار نظارت بر اجرای مصوبات ستاد کرونایی استان برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اصناف و عدم فعالیت‌های گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ را به عهده داشته و تعداد ۱۲۸ واحد متخلف صنفی که رعایت نکرده بودند پس از تذکر، پلمب شدند.

حسین پور بیان کرد: اولویت بازرسی‌ها در این ایام تمرکز بر کالا‌های اساسی، فعالیت خبازان و سیمان بوده که این روند همچنان استمرار خواهد داشت و شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ گزارش، تا به شکایات آن‌ها رسیدگی شود.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.