مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان همدان با معرفی برگزیدگان در چند بخش پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بیست و سومین جشنواره بین المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان همدان با معرفی برگزیدگان مرحله استانی در چند بخش پایان یافت.

تعداد کل شرکت کنندگان در این رقابت ۵۰۹ نفر بود که در بخش ملی، محمود سلیمی با قصه (به دنبال بخت)، رتبه اول و گل غفاری با قصه (خانم کوچی) و حسین بوگاتی با قصه (سلطان و پینه دوز) به طور مشترک رتبه دوم و بتول فصیحی با قصه (سنگ صبور) رتبه سوم را در بخش پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها به دست آوردند و همچنین از عزیزمراد درویشی با قصه (کرامت) تقدیر شد.

در بخش زنان و مردان نیز، نوشین بیگلریان با قصه (آن بالا، این پایین) نسا بخشی با قصه (مرغ دریایی) و فریبا عزتی حق با قصه (پیشانی منو کجا میشانی) به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند؛ و جایزه تقدیری این بخش به سمیه یارمحمدی با قصه (میخ سرنوشت ساز) تعلق گرفت.

نوجوانان برگزیده به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم، زهرا شهبازی با قصه (ماه پیشونی)، زهرا صفایی با قصه (یکی بود) و زهرا یارمحمدی با قصه (قمقمه‌ی آب) بودند؛ و همچنین در این بخش از آیسان شجاعی با قصه (دعای موش کوچولو) تقدیر شد.

در بخش آیین سنتی نیز چند برگزیده اعلام شد. در بخش زنان و مردان رتبه‌های اول و دوم به مهدی کوثری با قصه (بیژن و منیژه) و مژگان هادی با قصه (فرزند باز یافته) تعلق گرفت.

ریحانه امیدی هدایت با قصه (غم نامه‌ی رستم و سهراب) و سمانه اراکی با قصه (خورشید مهربانی) و کوثر بهره ور با قصه (تولد سهراب) نوجوانانی بودند که رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند؛ و از فرزانه مرادی و نرگس باباخانی با قصه‌های (رستم و اشکبوس) و (زال سیمرغ) تقدیر شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.