مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از تمدید مجدد جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  بهناز ضرابی‌زاده، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در همدان خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا دهم تیرماه به آدرس www.kanoonfest.ir ارسال کنند.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰۰ اثر در این جشنواره دریافت شده است، اظهار داشت: محور‌های موضوعی این جشنواره شامل «امید‌ها و آرزوها»، «شادی‌ها و غم‌ها» و «ایثار و از خودگذشتگی» بوده که بخش سوم شامل موضوعات «جهاد و مقاومت» در عرصه‌های مختلف زندگی از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای هسته‌ای و مدافعان سلامت است.

ضرابی‌زاده با بیان اینکه شرکت در این جشنواره محدودیت سنی نداردتاکید کرد: در سال جاری علاوه بر بخش‌های صحنه‌ای، قصه‌گویی، بخش ۹۰ ثانیه‌ای و بخش پادکست بخش علمی مقاله نیز به بخش‌های دیگر اضافه شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از برگزاری پویش «من قصه‌گو هستم» خبر داد و گفت: در این پویش روزانه ۹۰ نفر از همکاران و مربیان کانون، قصه‌های خود را در فضای مجازی اسکای روم حاضر و قصه‌های خود را مورد تحلیل قرار می‌دادند، این پویش سطح قصه‌گو‌های همدانی را برای حضور در این جشنواره ارتقا می‌دهد.

ضرابی زاده تأکید کرد: در همدان قصه‌گو‌های خوبی با روایت‌های جالب و تأثیرگذاری وجود دارد که به همین دلیل حضور آنها در این جشنواره برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه حضور این قصه‌گو‌ها افتخاری برای فرهنگ استان محسوب می‌شوند.

او در پایان با اشاره به اینکه کیفیت آثار قابل توجه است، گفت: اختتامیه جشنواره در آذرماه و شب یلدا در صورت مساعد بودن شرایط کشور از منظر شیوع کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: قصه گویی ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.