رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان:

۶۴ پایگاه سنجش سلامت ویژه نوآموزان خوزستانی در حال فعالیت هستند

ممبینی گفت: ۶۱ پایگاه برای سنجش سلامت ویژه نوآموزان شهری و روستایی و ۳ پایگاه ویژه نوآموزان عشایری خوزستانی در حال فعالیت هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی ممبینی رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: ۶۱ پایگاه برای سنجش سلامت ویژه نوآموزان شهری و روستایی و ۳ پایگاه ویژه نوآموزان عشایری خوزستانی در حال فعالیت هستند.

او افزود: تاکنون ۷۱ هزار و ۲۰۳ نوآموز بدو ورود به پایه اول دبستان نوبت‌گیری کرده‌اند که از این تعداد از ابتدای شروع طرح تا امروز (یکم شهریور)، ۵۸ هزار و ۴۰۴ نوآموز سنجش شده‌اند.

ممبینی با اشاره به جزئیات سنجش نوآموزان بیان داشت: کل مراجعه کننده‌ها به بخش‌های تخصصی ۸ هزار و ۸۳۷ نفر هستند که از این تعداد ۴ هزار و ۶۸۳ نفر ارجاع هوش، ۶۱۸ نفر ارجاع شنوایی، ۳ هزار و ۴۴۴ نفر ارجاع بینایی و ۹۲ نفر نیز ارجاع جسمی حرکتی شدند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که حدود ۱۰۰ هزار نوآموز خوزستانی سنجش شوند، همچنین سنجش سلامت نوآموزان تا مهرماه و یا نیمه آبان ماه ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به فرآیند نوبت‌گیری برای سنجش گفت: سنجش سلامت نوآموزان پس از ثبت نام اولیه نوآموز در مدرسه محل سکونت و نوبت‌گیری از سوی مدرسه، در زمان مقرر و به صورت نوبتی با هدف رعایت نکات بهداشتی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.