معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: تا زمان پایدار بودن وضعیت قرمز در استان تنها ۱۳ رشته روباز مجوز فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن سالاری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در استان، گفت: تا ادامه دار بودن این وضعیت باشگاه‌های ورزشی و فعالیت‌های ورزشی در فضای سرپوشیده در فارس مجوز فعالیت ندارند.

او افزود: بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان در وضعیت قرمز تنها رشته‌های تنیس، تیراندازی با اهداف پروازی، تیرو کمان، چوگان، دو و میدانی، سوارکاری، قایقرانی (بجزدراگون بوت)، کوهنوردی، گلف، موتورسواری و اتومبیل رانی، دوچرخه سواری و استخر‌های روباز مجوز فعالیت دارند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس افزود: از زمان آغاز شیوع کرونا جامعه ورزش و باشگاه‌های ورزشی بیشترین همکاری را با ستاد ملی کرونا داشته اند و حتی در تعطیلی باشگاه‌ها نیز پیشگام بوده اند که در این مدت ضرر‌های زیادی هم متحمل شده اند، اما سلامت مردم و جامعه اولویت همه ماست و هم اکنون نیز باید همه دست به دست هم دهیم تا با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی این ویروس منحوس را شکست دهیم.

سالاری ادامه داد: بازرسان هیات پزشکی ورزشی فارس نیز به صورت منظم باشگاه‌های ورزشی و همچنین فعالیت‌های ورزشی را زیر نظر دارند و به ما گزارش می‌دهند و با متخلفان برابر قاون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار