تدوین تله فیلم «رگبرگ» به پایان رسید

تله فیلم «رگبرگ» به کارگردانی سجاد امیر یزدانی این روزها در مراحل پایانی پس‌ تولید قرار دارد و تدوین آن به اتمام رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: تله فیلم «رگبرگ» به کارگردانی سجاد امیر یزدانی با محور دغدغه نوجوانان، این روز‌ها در مراحل پایانی پس از تولید قرار دارد و تدوین آن به اتمام رسیده است.

رحیمی افزود: فیلمبرداری «رگبرگ» به تهیه کنندگی فاطمه باقری در خرداد ماه و در فاصله زمانی ۲۰ جلسه انجام شد و این روز‌ها در مراحل پایانی پس از تولید و صداگذاری قرار دارد.

او درباره داستان فیلم گفت: داستان فیلم به ارتباط و اختلافات سه نسل یک خانواده با یکدیگر می‌پردازد و باغستان سنتی قزوین بستری برای شکل‌گیری این داستان است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به سطح بالای رعایت استاندار‌های فیلمبرداری در این تله‌فیلم، ادامه داد: به همین منظور از آقای علی رنجبر فیلمبردار فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در تصویربرداری این مجموعه نمایشی بهره گرفته شده است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین افزود: حمیدرضا محمدی، حسین معلومی، مهدی خدایی، آزاده کرمبخش، امیر ورسه‌ای، محمد شاه محمدپور، رامین قربانی و همچنین تعدادی از بازیگران بومی استان قزوین در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

او با اشاره به ساخت تله‌ فیلم رگبرگ در سیمای مرکز قزوین، اضافه کرد: فاطمه باقری تهیه‌کنندگی و سجاد امیریزدانی نویسنده و کارگردان این مجموعه هستند.

رحیمی در ادامه گفت: علی رنجبر، جواد رنجبر، عباس عطایی، امیرعباس طباطبایی، مهدی نجفی، لیلا روغنگیر قزوینی، محمد صادق بکتاشیان، علی محمدی فر، دانیال جلالی، عظیم محمدی، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، محمد حسین طاهرخانی، سجاد قلی پور و ریحانه طهماسبی از دیگر عوامل ساخت این مجموعه هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.