معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از جذب ۷۲۶ تن برنج و شکر ویژه و توزیع آن در ماه‌های محرم و صفر در جنوب کرمان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن مشایخی، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان  گفت: ۳ قلم کالای مصرفی عمده به میزان جمعا ۷۲۶ تن برای مصرف عموم مردم در ماه های محرم و صفر برای جنوب کرمان جذب شده است.

او افزود: این اقلام شامل ۱۶۲ تن برنج هندی، ۲۵۴ تن برنج پاکستانی و ۳۱۰ تن شکر مصرفی خانوار می‌باشد.

محسن مشایخی تاکید کرد: قیمت عرضه هر کیسه برنج ده کیلویی هندی ۱۸۵ هزار تومان، برنج پاکستانی ۲۰۵ هزار تومان و هر کیلو شکر ۱۳ هزار تومان می‌باشد.

او تصریح کرد: این اقلام اکنون جذب و توزیع آن‌ها از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین فروشگاه‌های منتخب و مورد اعتماد انجام خواهد شد.

مشایخی همچنین ضمن تاکید بر ذخیره کافی اقلام در جنوب کرمان، گفت: گوشت منجمد نیز به میزان کافی در منطقه موجود بوده و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

معاون بازرگانی سازمان تاکید کرد: از شهروندان خواهشمندیم جهت حفظ حقوق خود و سایر مصرف کنندگان، هرگونه تخلف را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴، سامانه اینترنتی به آدرس www.۱۲۴.ir و یا با مراجعه حضوری، به حوزه بازرسی این سازمان و ادارات شهرستانی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار