اختصاص ۳۷۵ میلیارد ریال برای صندوق پژوهش و فناوری آذربایجان غربی

رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از اختصاص ۳۷۵ میلیارد ریال برای صندوق پژوهش و فناوری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی وحدت رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری روز دوشنبه در آیین افتتاح صندوق پژوهش و فناوری آذربایجان غربی گفت: با توجه به ظرفیت‌های آذربایجان غربی خط اعتباری تسهیلات ۲۵۰ میلیارد ریالی برای صندوق پژوهش و فناوری استان و ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره نیز برای استقرار واحد‌های فناور اختصاص یافته است.

وحدت افزود: با استفاده از این اعتبار برای هر طرح پنج میلیارد ریال وام تعلق خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: صندوق نوآوری به عنوان نهاد تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان خدمات متنوعی اعم از اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی، حمایت بلاعوض از حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌ها، اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری و پایگاه‌های صادراتی در راستای کمک به توسعه بازار‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان تدارک دیده است.

وی از اعطای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد ریال خدمت مالی طی ۲ سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این مدت، هشت بانک در حوزه تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان و فناور فعالیت کردند.

رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تاکید کرد: شاخص‌های مثبت اقتصادی آذربایجان غربی در ۲ سال اخیر قابل توجه بوده که باید در این راستا از حمایت‌های استاندار آذربایجان غربی در راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری قدردانی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.