عضو کمیسیون امور داخلی مجلس از اقداماتی در مجلس توسط نمایندگان پارلمانی وزرای پیشنهادی برای گرفتن رای اعتماد برخی نمایندگان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس و عضو کمیسیون امور داخلی مجلس در صحن علنی مجلس در اخطار قانون اساسی گفت:  اصل سوم قانون اساسی به رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همه در تمام زمینه های مادی و معنوی  تاکید دارد. ابتدا  به جهت ترکیب کابینه از رئیس جمهور تشکر می کنم.

مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس گفت: متاسفانه بعضی از معاونان پارلمانی سابق که در کنار وزرا هستند قول ها و وعده ها را برای گرفتن رای اعتماد نمایندگان می دهند. البته گاها وزرا هم از این اقدامات خبر ندارند.

این نماینده مجلس گفت: این اقدامات با عدالت محوری دولت رئیسی مطابقت ندارد؛ این حرکت حرکت درستی نیست.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در ادامه در پاسخ به این تذکر گفت: با برنامه ریزی که در مجلس یازدهم برای رای اعتماد در بیش از ۲۷۰ جلسه کمیسیون تخصصی فراهم شده بود، ضرورتی برای این بحث نیست. اگر موردی هم باشد این تذکر داده می شود، ولی در این بخش به گونه ای عمل شد که در بستر مجلس بستر همکاری و هماهنگی ایجاد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار