معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در روز‌های کرونایی بسته‌های بهداشتی و غذایی در بین نیازمندان توزیع شده است.

هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: توزیع بسته‌های بهداشتی از قبیل ۳ هزار عدد ماسک و... در ادارات، توزیع ۳ هزار عدد ماسک در بین مددجویان، توزیع سبد غذایی در بین نیازمندان اصفهانی، پرداخت هزینه‌های بیمارستان نیازمندان، پیگیری برای تهیه تجهیزات پزشکی و تعامل و هدایت مددجویان به مراکزی که توزیع وسایل بهداشتی را دارند مثل خیریه‌ها از اقدامات کمیته امداد بوده است.

او ادامه داد: اطلاع رسانی به مددجویان برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ارائه خدمات غیرحضوری به مددجویان از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان اصفهان است.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: به تعداد محدودی از مددجویان کمک‌هایی با دادن وام برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز انجام شد.


بنایی در پایان صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: کمیته امداد کمک‌های نقدی از جمله هزینه بستری بیماران کرونایی تحت پوشش را نیز در این ایام داشته است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.