دستگیری شکارچیان و کشف ۶ قبضه سلاح در جهرم

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان جهرم طی گشت و بررسی‌های میدانی با همکاری دستگاه قضایی موفق به شناسایی شکارچیان متخلف، کشف و ضبط ۶ قبضه سلاح و دستگیری ۸ نفر از آنان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محدثه همتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جهرم گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در پی گشت و کنترل‌های خود و مشکوک شدن به چند نفر از شکارچیان متخلف اقدام به اخذ حکم بازرسی منزل کرده و پس از عملیات‌های میدانی موفق به شناسایی شکارچیان متخلف و دستگیری تنی چند از آنان شدند.

او اظهار داشت: به دستور دادستان شهرستان، باز پرس ویژه دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان جهرم حکم بازرسی از منزل دو تن از افراد شکارچی اخذ و با همراهی پلیس اطلاعات و امنیت در بازرسی منزل شکارچی ادوات شکار و گوشی همراه متخلف ضبط شد.

همتی بیان کرد: پس از محرز شدن تخلف این افراد در نتیجه بررسی و رصد فضای مجازی از طریق گوشی تلفن همراه متخلفان ٦ قبضه اسلحه کشف و ضبط شد و ادامه پی گیری‌ها منجر به دستگیری  ۸ نفر متخلف شکار و صید شد.

او تصریح کرد: دو نفر از این افراد از زمان تشکیل پرونده چهاردهم تیرماه در زندان به سر می‌برند. متهمان پرونده به زنده گیری یک راس بزغاله (که به گفته متهم تلف شده است)، دو راس کل وحشی، یک سر تشی و ۴۰ قطعه کبک اقرار کرده اند.  

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جهرم تصریح کرد: پرونده متهمان توسط بازپرس شعبه‌ی اول دادگاه جهرم در حال پی گیریست  و احتمال افزایش دستگیری متخلفین و متهمان  در روز‌های آتی وجود دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار