مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی این نهاد در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خواجه‌ای مدیرکل بنیادمسکن استان زنجان گفت: بهسازی و بازسازی مسکن روستایی، احداث مسکن محرومان، اجرای طرح هادی و احداث خانه عالم، از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: در این ایام ۶ پروژه اجرای طرح هادی در شهرستان‌های ماهنشان، ایجرود، خدابنده و سلطانیه و نیز یک پروژه احداث خانه عالم در روستای تسکین طارم افتتاح می‌شود.

خواجه ای ادامه داد: در حال حاضر طرح هادی روستایی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است که علاوه بر جنبه‌های کالبدی روستاها، جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد توجه قرار می‌گیرد که در این راستا بنیاد مسکن با اجرای طرح هادی توانسته گام‌های مطلوبی در راستای رفع محرومیت مناطق روستایی، ارتقای سطح و کیفیت زندگی روستائیان بردارد.

خواجه‌ای از افتتاح واحد‌های مسکونی مقاوم‌‎سازی و بازسازی شده روستایی و نیز مسکن محرومان در شهرستان‌های استان زنجان در هفته دولت خبر داد و افزود: ۳۸ پروژه مسکن روستایی نیز از اعتبارات حوادث بازسازی و طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی در این ایام در شهرستان‌های زنجان، ابهر، ماهنشان، ایجرود، طارم، سلطانیه، خرمدره و خدابنده افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان بهسازی و مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی روستایی را از اولویت‌های اصلی این نهاد دانست و گفت: بنیادمسکن با ترویج مقاوم‌سازی، آموزش و ارتقاء دانش فنی روستایی در پیشگیری از حوادث نقش مهمی داشته و با ارائه خدمات فنی، پشتیبانی و اعطای تسهیلات بانکی و وجوه بلاعوض به موضوع بازسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی تأکید جدی دارد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.