با اعلام باشگاه فولاد خوزستان جواد نکونام فصل آینده هدایت این تیم خوزستانی را بر عهده نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گمانه زنی‌های فراوان بالاخره ساعتی پیش باشگاه فولاد خوزستان از سرمربی فصل آینده خود رونمایی کرد و در شرایطی که با توجه به صحبت‌های حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل جدید این تیم انتظار می‌رفت جواد نکونام برای سومین فصل متوالی هدایت فولاد خوزستان را بر عهده گیرد، عبدالله ویسی به عنوان سرمربی این تیم برای لیگ بیست و یکم انتخاب شد.

جواد نکونام در ۲ سال حضور خود در تیم فولاد خوزستان و در ۷۳ مسابقه‌ای که شاگردانش را به زمین مسابقه  فرستاد عملکرد مطلوبی را از خود نشان داد، عملکردی که باعث شد فولاد خوزستان ۲ سال متوالی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و برای اولین بار این تیم خوزستانی را قهرمان جام حذفی فوتبال ایران کند.

تیم نکونام سبک بازی خاص خود را دارد، سبکی که شاید چندان مورد علاقه هواداران فولاد نباشد، اما تیم نکونام در این ۲ فصل حداقل در بحث آمار و نتایج عملکرد قابل قبولی را به ثبت رسانده است.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در ۷۳ مسابقه‌ای که هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان را بر عهده داشته است، ۳۱ پیروزی، ۲۵ تساوی و ۱۷ شکست را تجربه کرده است.

فولاد نکونام، در فصل اول هدایت این تیم در لیگ برتر ۲۸ گل به ثمر رساند و ۱۹ گل نیز دریافت کرد. در فصل دوم این عملکرد با کمی تفاوت تکرار شد و تیم نکونام ۲۷ گل زد و ۱۸ گل دریافت کرد تا مشخص شود این سرمربی جوان امضای خود را در سرمربیگری دارد. عملکردی که شاید کمی به کی روش سرمربی پرتغالی و سابق تیم ملی فوتبال ایران شباهت داشته باشد، اما نمی‌توان از توانایی این مربی جوان به راحتی گذشت.

جواد نکونام، با توجه به عدم توافق تیم فولاد با افشین قطبی، در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۹۸، قرارداد سرمربیگری خود را با تیم فولاد خوزستان امضاء کرد و حالا در ۲ شهریور ۱۴۰۰ اتفاقی مشابه برای عبدالله ویسی افتاد. اتفاقی که باید دید برای قهرمان جام حذفی فوتبال ایران چه سرنوشتی را به همراه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار