چهار فیلم کوتاه ساخته اصغر بشارتی، هنرمند قشمی به جشنواره بین المللی محیط زیست کانادا راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حامد بی‌آزار مدیر فرهنگی، هنری و آموزشی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه چهار فیلم کوتاه ساخته اصغر بشارتی، هنرمند قشمی به جشنواره بین المللی محیط زیست کانادا راه یافت گفت: فیلم‌های چَل، قرمز کوچک و آبی بزرگ، مرگ در بعد از ظهر و جَلبیل نام چهار اثری است که به جشنواره بین المللی محیط زیست کانادا راه یافت.

بی‌آزار افزود: این فیلم‌ها با موضوع احترام به طبیعت و حفاظت از محیط زیست است که تاکنون در جشنواره‌های مختلف ملی و بین المللی صاحب عناوین مختلف شده است.


بیشتر بخوانید؛


جشنواره بین المللی محیط زیست کانادا نخستین رویداد فرهنگی این کشور است که به صورت انحصاری به اکتشاف، حفاظت از محیط زیست، انسان و مسائل حقوق بشر از طریق فیلم‌های هنری و خلاقانه می‌پردازد.

این جشنواره از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۱ در شهر انتاریوی کانادا برگزار می‌شود.

او گفت: اصغر بشارتی کار هنری خود را در زمینه عکاسی از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده و هم اکنون به عنوان سفیر جزیره قشم برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری منطقه شناخته شده است.

مدیر فرهنگی، هنری و آموزشی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: کسب مدال بهترین تصویر بردار جهانی و چهار مدال کارگردانی بین المللی، ۶ جایزه ملی فیلم و بیش از ٧٠ جایزه بین المللی و ملی عکاسی در کارنامه بشارتی ثبت شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.