رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تردد به محدوده ورودی شهر‌ها با وضعیت قرمز و نارنجی برای مردم بومی استان ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: طرح اعمال محدودیت‌ها براساس مصوبات ستاد ملی کرونا با در نظر گرفتن وضعیت بحرانی که اکثر شهر‌های کشور دارند از ۲۴ مردادماه شروع و تا جمعه، پنجم شهریورماه ادامه دارد.

او از کاهش ۵۰ درصدی تردد در محور‌های برون شهری استان نسبت به مدت مشابه خبر داد و افزود: این کاهش طی ۹ روز سپری شده از اجرای این طرح بیانگر این است که خود مردم با در نظر گرفتن وضعیت بیماری همراهی لازم را با پلیس در سطح محور‌های مواصلاتی استان دارند.

به گفته رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، در مدت مذکور بیش از ۷ هزار دستگاه خودرو با پلاک غیربومی در مبادی ورودی استان برگشت داده شده است.

حیدری بیان داشت: بحث ممنوعیت تردد بین استانی در خصوص پلاک‌های غیربومی تا روز جمعه ادامه دارد، تردد آن‌ها در سطح محور‌های استان کاملا ممنوع است و عودت داده می‌شوند.

او اظهار داشت: دیگری بحث محدودیت‌ها در خصوص تردد‌های بین شهری استان است، به طوریکه تردد به محدوده ورودی شهر‌ها با وضعیت قرمز و نارنجی برای مردم بومی استان هم ممنوع است، ولی تردد بین جاده‌ای آزاد است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه مخدوش کردن پلاک‌ها را مطابق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی شامل مجازات قانونی دانست و گفت: خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل و راننده به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.