امام جمعه چابهار گفت: خدمات نظام اسلامی در چابهار طی ۴۰ سال اخیر مثل آفتاب تابان می درخشد بطوریکه در گذشته این منطقه در حد یک روستای استان خراسان بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در دیدار با فرماندار ومسوولان اجرایی اظهار داشت:خدمات نظام اسلامی در چابهار طی ۴۰ سال اخیر مثل آفتاب تابان می درخشد بطوریکه در گذشته این منطقه در حد یک روستای استان خراسان بود ولی هم اینک در حد یک شهر بزرگ با امکانات رفاهی، بهداشتی، آب، برق، تلفن، اینترنت، آموزشی و ورزشی است.

او افزود: برکات نظام اسلامی در جای جای ایران و به ویژه چابهار کاملا آشکار و همه مشکلات و گرفتاریها، ناامنی ها رفع شده و این شهر در مسیر توسعه و آبادانی قرار گرفته است.

او  با بیان اینکه مردم این منطقه همواره حامی و پشتیبان نظام بوده اند بیان کرد: گرانی ها، تحریم های اقتصادی، مشکلات تورم و مزاحمتها و تبلیغات دشمن و رسانه ها سبب عدم حضور مردم در انتخابات نشد و با مشارکت بالا و رای خود حماسه آفریدند.

حجت الاسلام موسوی افزود: دولت جدید لطف و ایثار مردم را پاسخ مثبت داده و مشکلات را پیگیری و قدری از زحمات را جبران کند.

او ادامه داد: خورشید درخشان نظام اسلامی خدمات را برجسته کرده و همه این تلاش ها را لمس می کنند و جای خوشحالی است که نظام اسلامی امکانات رفاهی را فراهم کرده است.

امام جمعه چابهار گفت: در گذشته چابهار از امکانات و خدمات مناسب نظیر راه، برق، آب، بهداشت و امکانات رفاهی دیگر محروم بود بطوریکه در شبانه روز فقط دو ساعت برق وصل بود و خبری از راه آسفالته و پزشک نبود.

او  خواستار توجه و همراهی مردم و مسوولان در پیگیری مطالبات و مشکلات مردم چابهار شد و افزود: فرماندار، مسوولان اجرایی و نماینده مجلس باید پیگیر کاهش محرومیت ها و رفع مشکلات باشند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار نیز اظهار داشت: خدمات نظام جمهوری اسلامی طی ۴۳ سال گذشته مثل روز روشن و عملکرد رژیم طاغوت مثل شب تاریک است و هم اینک به برکت انقلاب در رفاه و از امکانات لازم بهره مند هستیم.

رحمدل بامری بیان کرد: در چابهار طرحهای بررگی در حال اجرا است و هم اینک اکثر مناطق از امکانات لازم برخوار و در کنار این همه خدمات قطعا مشکلاتی هم وجود دارد که با همدلی و همراهی مردم و کار و تلاش دولت قابل پیگیری و حل است.

او  ادامه داد: در هفته دولت امسال ۴۴ پروژه عمرانی، خدماتی و سایر بخش های مختلف با اعتبار ۱۱۹ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود که نقش مهمی در عمران و آبادانی دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار