معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد از تمدید مهلت ثبت نام دانش آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعیده بهادرزاده مسئول ستاد ثبت نام استان یزد گفت: ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی در سامانه سیدا، درگاه پادا و با حضور در مرکز سنجش آمادگی تحصیلی انجام می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی استان یادآور شد: تاکنون نزدیک به ۷۰ درصد دانش آموزان واجد شرایط در پایه اول استان، برای ثبت نام اقدام نموده اند.

او تاکید کرد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه در مقاطع مختلف به صورت خودکار در سامانه الکترونیکی سیدا انجام می‌شود و دانش آموزان در پایه بالاتر همان مدرسه ثبت نام می‌شوند.

بهادر زاده افزود: با توجه به تعطیلی‌های پیش آمده به دلیل بیماری کرونا، زمان اتمام ثبت نام مدارس از ۳۱ مردادماه به ۳۱ شهریورماه تغییر یافت.

این مقام مسئول اظهار داشت: با توجه به تمدید مهلت ثبت نام تا پایان شهریورماه و دایر بودن مدارس در تمامی روز‌های هفته به جز پنجشنبه‌ها اولیای محترم می‌توانند نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام نمایند تا دانش آموز بازمانده از تحصیل در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ نداشته باشیم.

بهادر زاده تاکید کرد: دانش‌آموزانی که در دو سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی از حضور در مدرسه خودداری کرده‌اند و یا افرادی که به دلیل نداشتن امکانات برای آموزش‌های مجازی اقدام به ترک تحصیل نموده اند، امسال می‌توانند ثبت نام نمایند.

معاون آموزش ابتدایی استان و مسئول ستاد ثبت نام از تمامی اولیایی که تاکنون موفق به ثبت نام فرزندان خود نشده‌اند خواست تا با توجه به تمدید مهلت ثبت نام تا پایان شهریور ماه نسبت به این امر مهم اقدام نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.