فرماندار لامرد گفت: همزمان با هفته دولت ۴۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۳۹۵میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین شبانی نژاد، فرماندار لامرد با بیان اینکه ۴۱ طرح عمرانی در این شهرستان کلنگ‌زنی و به بهره برداری می‌رسد، گفت: این طرح‌ها شامل پروژه گازرسانی، عمرانی و طرح‌های خدماتی است که با صرف ۳۹۵ میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: پروژه‌های شاخص گرامیداشت هفته دولت امسال در لامرد شامل گاز رسانی و پروژه‌های زیر ساختی در حوزه شهرداری‌ها و منطقه ویژه اقتصادی است.

فرماندار لامرد با بیان اینکه تمامی نقاط شهری و روستایی شهرستان لامرد بطور صد درصدی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند تصریح کرد: برای اتمام عملیات گاز رسانی تا دورترین نقطه این شهرستان ۲۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

شبانی نژاد از آغاز گلنگ زنی زیر ساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی لامرد در هفته دولت نیز خبر داد و گفت: زیر ساخت‌ها، راه‌های دسترسی و همچنین فضای سبز منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت آغاز می‌شود.

فرماندار لامرد با بیان اینکه دو پروژه بزرگ گاز رسانی و کلنگ زنی زیر ساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی لامرد با حضور استاندار فارس انجام می‌شود، افزود: لامرد با توجه به گستردگی پروژه‌های مقام اول یا دوم استان فارس را همچون سال گذشته به خود اختصاص خواهد داد.

او با اشاره به اینکه امسال به دلیل شرایط کرونایی، برنامه‌های هفته دولت با حضور محدود مسئولان و مردم برگزار می‌شود، بیان کرد: به‌منظور مدیریت بهتر این بیماری، برگزاری برنامه‌ها در هفته دولت در لامرد براساس اصول بهداشتی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار