فرماندار بافق از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و خود را در برابر ویروس کرونا واکسینه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: واکسیناسیون در پیشگیری و درمان افراد موثر است و طبق مشاهدات، افرادی که دو دوز واکسن را دریافت کرده اند در برابر کرونا مقاوم‌تر هستند.

او افزود: از مردم خواست تا به شایعات مختلف دامن نزنند و خود را واکسینه کنند.

فرماندار بافق با اشاره به افزایش مراکز واکسیناسیون در شهرستان، گفت: افزایش واحد‌های واکسیناتور در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی، بهبود فعالیت مرکز واکسیناسیون در سپاه، راه اندازی مرکز واکسیناتور اهنشهر و یک مرکز دیگر در شهرستان از جمله اقدامات در حال انجام است.

طلایی مقدم بیان داشت:  طبق پیگیری‌های صورت گرفته، واکسیناسیون نیرو‌های زیر ۴۳ سال کارخانجات لکوموتیو و نیرو‌های زیر ۴۵ سال سنگ آهن مرکزی انجام می‌شود.

او تاکید کرد: گروه‌های سنی بالای ۴۳ سال هرچه سریعتر برای دریافت واکسن مراجعه کنند تا گروه‌های سنی پایین‌تر بتوانند واکسینه شوند.

مهدیه کوهگرد حسینی معاون فنی شبکه بهداشت و درمان بافق نیز در این نشست، گفت: حدود ۱۲ هزار واکسن در سطح شهرستان تزریق شده که بیش از هشت هزار نفر برای نوبت اول و سه هزارو ۵۰۰ نفر برای نوبت دوم تزریق کرده اند.

او افزود: رده سنی بالای ۶۰ سال حدود ۷۰ درصد و رده سنی بالای ۴۵ سال حدود ۵۵ درصد واکسینه شده اند.

کوهگرد ادامه داد: طبق آمار، تزریق واکسن در شهرستان بافق نسبت به سایر شهرستان‌های دیگر کاهش داشته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار