فرماندار تویسرکان گفت: ۵۲ طرح عمرانی طی هفته دولت امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید رسول حسینی، فرماندار تویسرکان بیان کرد: برای بهره‌برداری از این ۵۲ طرح عمرانی، اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او افزود: در هفته دولت امسال، ایستگاه راه‌آهن روستای بابا کمال، سالن ورزش‌های رزمی و توسعه شرکت تولید داروی اران شیمی به عنوان بخشی از مهمترین طرح‌ها یی ست که به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی از بهره‌برداری تصفیه‌خانه آب آشامیدنی سد سرابی طی بازه زمانی یک تا دو ماه آینده خبر داد و اظهار داشت: امسال اعتباری حدود ۷۰ میلیارد تومان از بنیاد برکت و ۱۲ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی از ۱۴ نقطه روستایی به شهرستان تویسرکان اختصاص داده شده است.

او با بیان اینکه اگر در بدبینانه‌ترین حالت حتی ۵۰ درصد از این اعتبارات به‌صورت قطعی جذب شوند شاهد یک تحول توسعه‌ای در این شهرستان خواهیم بود، ادامه داد: امسال اعتباری معادل ۵۰۰ میلیون تومان برای طرح کاووش منطقه تاریخی "دهبنه"، چهار میلیارد تومان برای طرح‌های ورزشی، ۱۲ میلیارد تومان برای اجرای طرج جاده بوستاندر به ایستگاه قطار بابا کمال و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و محرومیت‌زدایی در روستای حاجی آباد اختصاص داده‌ایم.

این مسئول گفت: برای اینکه سرمایه‌گذاران در تویسرکان گرفتار چرخه طولانی بروکراسی اداری نشوند مصوب کردیم که دستگاه‌های اجرایی مرتبط بر سر محل طرح سرمایه‌گذاری حاضر شده و تکلیف سرمایه‌گذار را سریع روشن کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار