معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اعزام یک هزارو ۳۶ دستگاه ناوگان باری برای جابجایی کالاهای اساسی به بندر چابهارخبر داد.

 تیمورباقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: همچنین در این مدت برای جابجایی نهاده‌های دامی از بندر چابهار طی ۱۵ مرحله ناوگان باری تحت پوشش این اداره به این بندر مهم و استراتژیک کشور در این مدت اعزام شده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه اقدامات ارزشمندی نظیر تسریع در توزین و خروج کالا از بنادر و انبارها، افزایش تجهیزات بارگیری و همچنین پرداخت به موقع کرایه در استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان تسریع در حمل کالا‌های اساسی مورد توجه قرار گرفته است که نتایج آن در افزایش حمل کالا از این بندر می‌توان مشاهده کرد. معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده امکان صدور بارنامه برای کلیه شرکت‌های حمل ونقل کالا جهت اعزام ناوگان باری از مبادی بندر چابهار جهت حمل گندم، ذرت، جو و کنجاله سویا فراهم شده است.

باقری با اشاره به اهمیت بندر چابهار گفت: این بندر با توجه به موقعیت و جایگاه ویژه و اتصال به آب‌های آزاد و اقیانوس هند یکی از بهترین بنادر ایران برای ورود انواع کالا‌های اساسی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار