رییس مرکز بهداشت سقز گفت: مرکز تجمیعی واکسیناسیون مادران باردار و همچنین یک مرکز تجمیعی دیگر در سقز راه اندازی شد تا تعداد این مراکز در شهرستان به سه مورد افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،پروین خسروپور، رییس مرکز بهداشت سقز  اظهار داشت: مادرانی که شرایط واکسیناسیون دارند، به مامای مرکز خدمات سلامت مربوطه مراجعه کنند تا برای دریافت واکسن به مرکز تجمیعی واقع در دانشگاه آزاد اسلامی سقز، معرفی شوند.

خسرو پور با بیان اینکه مادران باردار می‌توانند برای واکسیناسیون به مرکز تجمیعی سالن دانشگاه آزاد اسلامی سقز مراجعه کنند، افزود: در حال حاضر این مرکز مخصوص مادران باردار و همچنین اساتید و کارکنان دانشگاه است و اگر واکسیناسیون دانشجویان اعلام شود در این مرکز تجمیعی، تزریق خواهد شد.

او با اشاره به اینکه تا روز سه‌شنبه حدود ۴۷ هزار دُز اول واکسن و حدود ۱۳ هزار دُز دوم واکسن تزریق شده است، اضافه کرد: روزانه حدود ۲ هزار نفر افراد با سنین بالای ۴۰ سال در شهرستان سقز علیه کرونا، واکسیناسیون می‌شوند.

رییس مرکز بهداشت و درمان سقز به راه اندازی مرکز تجمیعی شهید فهمیده در خیابان ۳۲ متری سقز اشاره کرد و گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان هر روز در ۲ شیفت صبح و عصر فعال است و مراجعه کنندگان می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا در ۲ شیفت کاری مراجعه کنند.

خسرو پور اضافه کرد: علاوه بر مرکز جامع سالن شهید کاظمی، شهید فهمیده و دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز خدمات جامع سلامت شهری معراج، خاتم النبیا، گولان و شهید افشاری فعال هستند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.