نماینده شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: تعدادی از وزرای پیشنهادی به جزئیات در برنامه‌های خود نپرداخته اند و این قابل قبول نیست که به صورت کلی برنامه دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن همتی نماینده شاهین دژ و تکاب در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: تعدادی از وزرای پیشنهادی به جزئیات در برنامه‌های خود نپرداخته اند و این قابل قبول نیست که به صورت کلی برنامه دهند.

وی ادامه داد: باید راه حل‌ها به صورت منطقی و با زبان بندی عقلایی ارائه شود. برخی وزرای پیشنهادی در برنامه‌هایشان زمانبندی ندادند.

همتی تصریح کرد: مردم مشکلات را با پوست و گوشت لمس می‌کنند. وظیفه دوستان و همکاران ما تکرار مشکلات و نمک پاشیدن به زخم مردم نیست، بلکه وظیفه ما رسیدگی به مشکلات مردم است.

نماینده شاهین‌دژ و تکاب در مجلس اظهار کرد: نمایندگانی در جریان رای اعتماد از مخالف و موافق به مشکلات جزئی و منطقه‌ای حوزه انتخابیه خود می‌پردازند، در حالیکه این وقت مجلس برای مردم است و ما در پیشگاه خداوند و مردم مسئول هستیم.

وی یادآور شد: موفقیت دولت و مجلس به یکدیگر گره خورده، اما همزمان با بررسی صلاحیت‌ها، برخی مسئولان اجرایی به صورت چراغ خاموش به ویژه در حوزه صنایع و معادن اقداماتی انجام می‌دهند.

همتی گفت: قیمت‌ها ساعتی بالا می‌رود و مردم فشار آن را تحمل می‌کنند. نیازمند مبارزه با فساد، رانت و کنار گذاشتن مدیران نالایق و تمرکز زدایی هستیم. این باید اولویت دولت و مجلس باشد که با ادامه سیاست‌های غیرمنطقی همچنان شهر‌های بزرگ مورد توجه قرار می‌گیرند و شهر‌ها و روستا‌های کوچک‌تر نیز از امکانات اولیه راه و بهداشت و گاز کشی و اینترنت بهره‌مند نخواهند شد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده شاهین دژ و تکاب اظهار کرد: وزرای پیشنهادی باید به سوالات مطرح شده پاسخ دهند و درباره برنامه‌های خود صحبت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار