نامزد انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص شکایتش از روند انتخابات این فدراسیون به دیوان عدالت اداری، توضیحاتی را بیان کرد.

عبدالرحمان قاسمی، نامزد انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تایید نکردن انتخابات این فدراسیون توسط فدراسیون جهانی دوچرخه سواری اظهار کرد: فدراسیون  جهانی دوچرخه سواری براساس آیین نامه به روند انتخابات ایراداتی گرفته است  و من نیز همچنان پیگیر شکایت از روند انتخابات به دیوان عدالت اداری هستم و مدارکم را به آن‌ها تحویل داده ام،  اما هنوز مشخص نیست رای این پرونده چه زمانی صادر خواهد شد. 

او در خصوص ملاقات سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در خصوص ایرادات فدراسیون جهانی  به روند انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان گفت: چیزی درباره این ملاقات به من اطلاع داده نشده است و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک درباره ایرادات فدراسیون جهانی دوچرخه سواری به خوبی اطلاع دارد. فدراسیون جهانی تاکنون این انتخابات را تایید نکرده است چرا که همچنان اسم رئیس و دبیر قبلی فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در سایت فدراسیون جهانی درج شده است و  این موضوع به معنای تایید نکردن انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری است.

او ادامه داد: مسئولان ورزش کشورمان باید ایرادات فدراسیون جهانی به برگزاری انتخابات را اصلاح کنند زیرا خطر تعلیق فدراسیون دوچرخه کشورمان وجود دارد و آن‌ها باید عواقب این موضوع را بر عهده بگیرند.

فدراسیون جهانی دوچرخه سواری به انتخابات قبلی فدراسیون که در سال ۱۳۹۳ نیز برگزار شده بود، ایرادات مشابهی گرفته بود و در آن زمان فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان به فدراسیون جهانی تعهد داده بود تا عوامل غیر ورزشی، دیگر در روند انتخابات این فدراسیون دخالت نکنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار