مدیر تیم ملی فوتبال اعلام کرد در غیاب سرمربی و مربی، کریم باقری تمرینات را زیر نظر خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی خورشیدی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی  اظهار داشت: بازیکنان از ساعت ۱۲ در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده و امیدوارم تست‌های کرونایی که پشت سر گذاشتند با پاسخ منفی رو به رو شود.

او افزود: در غیاب دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان، تمرینات زیر نظر کریم باقری و ماریو توت برگزار می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. هر زمان تست کرونای این ۲ نفر منفی شود، تمرینات زیر نظر آن‌ها برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


خورشیدی در خصوص زمان حضور لژیونر‌ها در تهران گفت: این بازیکنان از هشتم در اختیار تیم ملی هستند. تیم ملی روز‌های ۹ و ۱۰ شهریور با تمام نفرات تمرین خواهد کرد و برای بازی با سوریه آماده می‌شود.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون مشکل برای حضور سامان قدوس در اردوی تیم ملی مطرح شده است گفت: به محض انتشار این خبر با دستور رئیس فدراسیون تماس‌هایی با وزارت امروز خارجه گرفته شد، اما هیچکس در مورد شیوه نامه‌های بهداشتی کشور انگلستان نکته جدیدی ارائه نکرد. همچنین در مورد اینکه قدوس نمی‌تواند به خاطر شیوه نامه‌ها در اردوی تیم ملی شرکت کند، چیزی به به ما اعلام نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
ای کاش اعلام می کردند این توت از کدام نوع (فرنگی ، سفید ، سیاه ، شاه توت ، خشک ، یا ... ) می باشد ؟؟؟
آخرین اخبار