برای تکمیل فرآیند واکسیناسیون افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید به کمپین شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بپیوندید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۲ مرداد ماه قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور از آغاز واکسیناسیون افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید ساکن منازل خبر داده بود.

وی گفت: این عزیزان می‌توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و برای تزریق واکسن ثبت نام کنند. همچنین جهت افزایش اطلاع رسانی،  سازمان بهزیستی هم به تدریج در قالب پیامک‌هایی  ۵۱۷ هزار نفر را از این اقدام باخبر کردند تا هرچه سریعتر واکسیناسیون این عزیزان صورت بگیرد.

بعد از گذشت ۲۰ روز از اعلام رئیس سازمان بهزیستی مبنی بر شروع واکسیناسیون افراد معلول ساکن منزل، موضوع را از سازمان بهزیستی پیگیری کردیم که آیا واکسیناسیون این افراد شروع شده است؟

مصطفی سراج مدیر کل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در این رابطه گفت: واکسیناسیون ۵۱۷ نفر از افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید از سن ۱۸ تا سن ۵۷ از نیمه اول مرداد آغاز شده است و آن‌ها هم بر اساس زمان بندی واکسن را دریافت می‌کنند.

مدیر کل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: علی رغم درخواست سازمان بهزیستی از وزارت بهداشت، هنوز به ما اعلام شده که چند نفر از معلولان شدید و خیلی شدید که اسامی آن‌ها به وزارت بهداشت اعلام شده واکسن خود را دریافت کرده‌اند؛ پیش‌بینی ما این است که در حوزه واکسیناسیون مشکلی وجود نداشته ،چون گزارشی در این خصوص از سوی خانواده‌ها به ما ارائه نشده است.

وی گفت‌: انتظار ما از وزارت بهداشت این است که طی روز‌های آینده سهمیه واکسن را برای افراد دارای معلولیت خفیف بالای ۱۸ سال اعلام کنند تا این افراد هم برای واکسیناسیون مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان نیز به منظور پیگیری این موضوع از خانواده معلولان شدید و خیلی شدید که ساکن منزل هستند درخواست دارند تا در خصوص روند واکسیناسیون فرزندان خود،  در بخش ارسال نظر همین خبر با اعلام شماره تلفن خود ، اعلام کنند که آیا کار واکسیناسیون فرزندان آن‌ها انجام شده است و یا خیر؟

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اصغر بیگدلی
۱۱:۰۴ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
سلام...بله مورد داریم در فامیل که معلول شدید هستند اما واکسن نزدن....
نیاز نیست شماره بگیم برید از بهزیستی و مرکز معلولین ریحانه پیگیری کنید متوجه میشید.
Iran (Islamic Republic of)
اسمعیل مظفری
۰۰:۱۳ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
سلام و عرض ادب و احترام.با تشکراز زحمات و خدمات مسئولین بهزیستی متاسفانه از زمان ثبت نام فرزندم با معلولیت خیلی شدیدتاکنون هیچ تماسی گرفته نشده وهیچ پیامی هم برای اینجانب ارسال نشده.از دوستانم در بهزیستی سئوال کردم گفتند واکسن ندادند.ضمن این که درخواست واکسیناسیون در منزل را داریم و این مورد در سایت ثبت نام واکسیناسیون وزارت بهداشت در نظر گرفته نشده. شماره همراه 09118510207 کد ملی معلول 2081070499 با تشکر.
آخرین اخبار