معاون آموزش ابتدایی استان یزد از ارزشیابی دانش آموزان دوره ابتدایی با سطح عملکرد «نیاز به تلاش بیشتر» خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعیده بهادرزاده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد زمان و شیوه ارزشیابی دانش آموزان دوره ابتدایی دارای سطح عملکرد «نیاز به آموزش و تلاش بیشتر» را اعلام کرد.

او ضمن قدردانی از آموزگاران و دانشجویان بسیج فرهنگیان که در برگزاری کلاس‌های جبرانی و تثبیت یادگیری در تابستان همراهی‌های لازم را با مدیران مدارس دوره ابتدایی را داشتند، نحوه ارزشیابی دانش آموزان در تابستان ۱۴۰۰ را در بازه زمانی شروع ارزشیابی و تکمیل نمودنِ برگ‌ها از پنج لغایت ۱۵ شهریور ماه اعلام کرد.

او افزود: ارزشیابی از دانش آموزان دوره اول ابتدایی شامل دروس فارسی و ریاضی و ارزشیابی از دانش آموزان دوره دوم در برگیرنده دروس فارسی، ریاضی و علوم و ... می‌شود.

بهادرزاده ادامه داد: ارزشیابی از دانش آموزان پایه‌های اول، دوم و ششم به صورت عملکردی و به روش‌های مختلف از قبیل آزمون (حضوری انفرادی یا آنلاین)، بررسی محتوای پوشه کار، نتایج حاصل از شرکت دانش آموز در کلاس‌های جبرانی و تثبیت یادگیری دوره تابستانه یا آموزش‌های مجازی انجام می‌شود.

او ارزشیابی از دانش آموزان پایه‌های سوم، چهارم و پنجم را طبق ماده پنج آیین نامه ارزشیابی کیفی- توصیفی به تشخیص معلم و تایید مدیر مدرسه، بر اساس محتوای پوشه کار، شرکت دانش آموز در کلاس‌های جبرانی و تثبیت یادگیری دوره تابستانه یا آموزش‌های مجازی عنوان کرد.

بهادر زاده تصریح کرد: ارزشیابی از دانش آموزان در شهر‌ها و مناطق دارای وضعیت‌های قرمز، نارنجی و زرد از نظر شیوع کرونا به صورت غیر حضوری (آنلاین انفرادی) و در مناطق آبی و سفید به صورت حضوری انفرادی برگزار شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار