مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون بیش از ۵۰۰ گروه جهادی بسیجی استان آماده خدمات رسانی جهت مقابله با ویروس جهش یافته کرونا هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، هوشنگ فولادی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۵۰۰ گروه جهادی بسیجی استان آمادگی کامل دارند در هماهنگی با مجموعه‌های پزشکی و درمانی جهت مقابله با ویروس جهش یافته کرونا خدمت‌رسانی کنند.

او افزود: خدمت بی‌منت به هم استانی‌ها در سراسر استان رسالت گروه‌های جهادی است و آحاد جهادگران استان در کنار فعالیت‌های سالیانه خود خادم مردم طی یک و نیم سال اخیر در مقابله با ویروس کرونا بوده‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به حضور جهادگران در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تیم‌های مراقبتی، نظارتی و حمایتی افزود: گروه‌های جهادی بسیج در این طرح با پایش افراد از درب منازل و شناسایی بیماران ناقل کرونا به کاهش گسترش این ویروس کمک می‌کنند.

فولادی طرح «همیار بیمار» و خدمت جهادگران در خط مقدم مبارزه با کرونا دوشادوش کادر درمان را از فعالیت‌های جهادگران بسیجی استان در دوران حاد گسترش این ویروس خواند و اظهارکرد: هم‌اکنون نیز گروه‌های جهادی در جای جای استان مشغول خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و خانواده‌های ایشان هستند.


بیشتر بخوانید


او اهدای بسته‌های معیشتی، تهیه ملزومات بیماران و سالمندان، کمک به کادر درمانی و کمک‌های مالی و معنوی به اصناف آسیب دیده از کرونا را از سایر اقدامات گروه‌های جهادی بسیج استان در ایام شیوع ویروس کرونا برشمرد.

فولادی خاطرنشان کرد: امید است با همدلی، هماهنگی، هم‌افزایی و اقدام عملی و میدانی همه مسئولان دولتی، گروه‌های جهادی، نهاد‌های حمایتی، تشکل‌های مردمی و خیرین مشکلات خانواده‌های درگیر با بیماری و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا مرتفع شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار