افتتاح و بهره برداری از ۳ پروژه ارتباطی در بردسکن

در دومین روز از هفته دولت، به صورت همزمان ۳ طرح مخابراتی در بردسکن بااعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مجید هاشمی رئیس اداره مخابرات بردسکن در مراسم افتتاح ۳ طرح مخابراتی در بردسکن که با حضور فرماندار و تعدادی از روسای ادارات درمحل اداره مخابرات بردسکن برگزار شد گفت: ۳ طرح مخابراتی در بردسکن شامل سایت BTS همراه اول در روستای علی بیگ، توسعه پورت‌های تلفن ثابت و همچنین توسعه پورت‌های ADSL و VDSL می‌باشد.

او افزود: هدف از اجرای این طرح‌ها پوشش آنتن دهی همراه اول در روستای علی بیگ، توسعه زیرساخت‌های اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در بردسکن است و اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می‌باشد.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره مخابرات بردسکن ادامه داد: دو روستای سنگ پیر و خمی از توابع بخش مرکزی بردسکن برای اجرای سایت BTS به پیمانکار واگذار شده است که تا قبل از پایان امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

هاشمی با اشاره به آنکه ۱۰۴ مشترک در سبد محصولات مخابراتی وجود دارد بیان کرد: در سطح  بردسکن ۲۷ هزار مشترک تلفن ثابت و بیش از ۷۰ هزار مشترک تلفن همراه اعتباری و دائمی و قریب به ۵۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرا شده است؛ در حال حاضر ۷ هزار پورت ADSL در بردسکن فعال است و در حوزه ارتباطات سیار هم ۳۵ سایت مخابراتی راه اندازی شده است.

مجتبی شاکری فرماندار بردسکن دراین مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از زحمات و خدمات انجام شده در حوزه ارتباطات تقدیر کرد و گفت: یکی از مصوبات سفر سال گذشته استاندار به بردسکن و با توجه به قول مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری مبنی بر احداث سایت BTS در چند روستای بردسکن می‌طلبد این مهم پیگیری و به مرحله اجرا در بیاید تا مردم این روستا‌ها هم از نعمت آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام// و. ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار