استفاده از پهپاد‌های حامل گاز اشک آور برای مقابله با فلسطینی‌ها

ارتش رژیم صهیونیستی از تغییر شیوه مقابله با جوانان معترض فلسطینی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از تغییر شیوه مقابله با جوانان معترض فلسطینی خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما تصمیم به تغییر شیوه مقابله با جوانان فلسطینی معترض در نوار غزه گرفتیم. ما پهپاد‌هایی را برای متفرق ساختن فلسطینی‌ها با گاز اشک آور پیش از نزدیک شدن آن‌ها به حصار امنیتی آماده کردیم.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: این پهپاد‌ها حامل گاز اشک آور به منظور مقابله با فلسطینی‌های معترض در نوار غزه است.
این در حالی است که طبق گزارش شبکه الجزیره، درگیری‌هایی در خان یونس میان نیرو‌های اشغالگر قدس و جوانان فلسطینی معترض به ادامه محاصره و بسته شدن گذرگاه‌ها رخ داده است.

همچنین این خبر در حالی منتشر می‌شود که روز گذشته رسانه‌های خبری گزارش دادند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه «خان‌یونس» در نوار غزه حمله کردند.

هواپیما‌های نظامی رژیم صهیونیستی یک موضع مقاومت فلسطین در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

شبکه المسیره نیز به نقل از خبرنگار خود اعلام کرده بود: رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک منور به آسمان غزه در منطقه صوفا، واقع بین خان یونس و رفح، در جنوب نوار غزه کرده است.

همچنین پایگاه صهیونیستی والا روز گذشته اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی پس از زخمی شدن یک نظامی تک تیرانداز صهیونیست، پشت دیوار حائل کنونی با نوار غزه ساخت دیوار جدیدی را آغاز کرد.

پایگاه اینترنتی اسرائیلی والا نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی تنها دو روز پس از زخمی شدن یک نظامی تک تیرانداز صهیونیست که پشت دیوار حائل کنونی با نوار غزه سنگر گرفته بود، کار ساخت دیوار جدیدی را در مرز‌های سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ میلادی با نوار غزه آغاز کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار