فرماندار شهرستان اشکذر، تکمیل پروژه آبرسانی مجتمع امام حسین (ع) خضرآباد و اصلاح خط انتقال آب شهری اشکذر را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی نسب فرماندار اشکذر در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به ضرورت رفع مشکلات آب روستا‌های بخش خضرآباد، تسریع در عملیات اجرایی لوله‌گذاری و احداث مخازن فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین را خواستار شد.

او  با اشاره به عملیات عمرانی شهرداری و ایجاد باند دوم مسیر ارتباطی چرخاب- اشکذر، خاطرنشان کرد: با توجه به عبور خط انتقال آب شهری از این مسیر در صورت بروز مشکل، آبرسانی به اشکذر، مجومرد، فیروزآباد و شهرک صنعتی نیکو با بحرانی جدی مواجه می‌شود و نیازمند پیگیری و توجه جدی است.

او ادامه داد: براساس این گزارش مقرر شد با همکاری فرمانداری، شهرداری و شرکت آب و فاضلاب، نسبت به اصلاح خط لوله ۵۰۰ انتقالی از مخزن زمینی آب شهری به طول ۵.۵ کیلومتر اقدام شود.

فرماندار اشکذر به تأمین اعتبارات مورد نیاز عملیات اجرایی فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع) که متشکل از ۱۵ مخزن و ۹ ایستگاه پمپاژ آب و ۳۴ کیلومتر لوله‌گذاری است، اشاره کرد و گفت: با مشخص شدن پیمانکاران موردنیاز، عملیات اجرایی این پروژه برای آبرسانی به روستا‌های بخش خضرآباد تسریع شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.