دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان گفت: ۶ هزار بسته نوشت افزار در قالب پویش «مشق احسان» بین دانش آموزان نیازمند استان لرستان توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، جعفر بارانی دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان  اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن سال تحصیلی جدید، پویش ملی «مشق احسان» در کل کشور آغاز شده که در راستای اجرای این پویش، خیران می‌توانند کمک‌های خود را برای خرید بسته‌های نوشت افزار اهدا نمایند.

او افزود: در همین راستا قرار است در قالب این پویش بالغ بر ۲۰۰ هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند کل کشور توزیع شود که سهم استان لرستان شش هزار بسته می‌باشد.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان تصریح کرد: ۱۵ غرفه جمع آوری مشارکت‌های مردمی در استان برپا شده و کمک‌های مردمی تا ۱۷ شهریورماه جمع آوری و سپس نوشت افزار‌ها تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.

بارانی بیان کرد: در اجرای این طرح از ظرفیت خیران استفاده می‌شود که امیدواریم با اجرای این طرح، لوازم التحریر مورد نیاز در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

او با اشاره به حمایت از تولید ملی گفت: برای تهیه این میزان نوشت افزار از تولید ملی استفاده شده و همه لوازم التحریر مورد نیاز ایرانی و از تصاویر شخصیت‌ها و قهرمانان ایرانی استفاده شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.