فرماندار شهرستان بن گفت: همزمان با هفته دولت، هفت طرح عمرانی در بخش‌های مختلف این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کیانوش نادری فرماندار شهرستان بن اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، هفت طرح عمرانی در بخش‌های مختلف این شهرستان به بهره‌برداری رسید و برای اجرای این طرح‌ها با کاربری زیرساخت، مسکونی و کشاورزی از سوی شش دستگاه اجرایی، ۲۷ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.

او افزود: از این مبلغ ۱۴ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، چهار میلیارد ریال بودجه استانی، شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار داخلی، ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی، دو میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال آورده شخصی متقاضیان و ۳۰۰ میلیون ریال از سایر ردیف‌های بودجه‌ای تامین و هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


نادری اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۴ نفر در شهرستان بن فراهم شد.

او اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده، اعتبارات شهرستان بن از ۱۴۰ میلیارد ریال، امسال افزون‌بر ۲۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت که در روند تسریع تکمیل و بهره‌برداری از سایر طرح‌های نیمه‌تمام این شهرستان مؤثر خواهد بود.

نادری تصریح کرد: امسال همزمان با هفته دولت، ۱۱۳ طرح عمرانی با سه هزار و ۲۵۴ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال اعتبار، اشتغال‌زایی مستقیم ۹۶۴ نفر و ۱۲ کاربری از سوی ۱۷ دستگاه اجرایی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

او ادامه داد: در این هفته عملیات اجرایی ۳۰ طرح جدید با دو هزار و ۳۹۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال اعتبار و هفت کاربری در چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریورماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به‌نام «هفته دولت» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.