فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران به همراه فرماندار و جمعی از مسئولین درمانی آبادان از بیمارستان جدید آیت الله طالقانی بازدید کرد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سردار احمد اخوان مهدوی، فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه به همراه فرماندار ویژه آبادان،ربیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و جمعی از معاونین این دانشگاه از بیمارستان جدید آیت الله طالقانی آبادان بازدید کرد.

سردار اخوان مهدوی با بیان ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دربه بهره برداری رسیدن این بیمارستان در این بازدید گفت: هدف از این بازدید اتمام ۲درصد باقیمانده‌ی این بیمارستان است تا با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های منطقه با ایجاد فضای درمانی مناسب بتوانیم در این شرایط اضطراری نیاز مردم را برطرف کنیم.

اوافزود: در حال حاضر تنها راه رهایی از این شرایط کرونایی، تجهیز و تحویل موقت حداقل یک طبقه از مجموع ۴ طبقه این بیمارستان برای راه اندازی یک بخش درمانی جهت بستری بیماران کرونایی است به دلیل اینکه استاندارد‌های لازم را برای این موضوع دارد.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: مدیران دانشگاه، فرماندار ویژه و مدیران ادارات مربوط به انشعابات چهارگانه شهرستان باید در این شرایط اضطراری با یک همت جهادی راه اندازی فوری یک بخش با ظرفیت حداقل ۶۰ تخت بستری را دستور کار خود قرار دهند.

سردار اخوان مهدوی از پیگیری‌ها برای راه اندازی این بخش خبر داد و به بهره برداری رسیدن آن را نقطه‌ی عطفی در تاریخچه مجموعه درمانی منطقه جنوب غرب خوزستان خواند.

سید زین العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان نیز به منظور تسریع در روند اتمام این پروژه درمانی، بلافاصله پس از این بازدید با حضور در دفتر ریاست بیمارستان، گزارشی از بازدید صورت گرفته و کاستی‌های موجود را برای استاندار خوزستان ارسال کرد.

شکرالله سلمان زاده ،رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز ضمن قدردانی از حضور سردار اخوان و هیئت همراه و حمایت همه جانبه فرماندار ویژه آبادان، گفت: در صورت تحویل هر بخش، ظرف ۲۴ ساعت آن‌را تجهیز و به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.