نخستین خانه هلال «مدیران در میدان» سیستان و بلوچستان امروز همزمان با سومین روز هفته دولت در میرجاوه افتتاح شد.

علیرضا میربهاءالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: خانه هلال مدیران در میدان با رویکرد تاب آوری و هم افزایی جوامع اداری در برابر حوادث و بلایای طبیعی در هفته دولت در محل جدید فرمانداری شهرستان میرجاوه افتتاح شد.

علیرضا میربهاءالدین افزود: در پی گم شدن ۲ کوهنورد در ارتفاعات شمالی تفتان در اردیبهشت و همکاری تعدادی از مدیران آشنا با منطقه و کوهنوردی با جمعیت هلال احمر در عملیات جستجو و نجات جمعیت هلال احمر را برآن داشت تا با افتتاح خانه هلال مدیران در میدان از توانمندیها و همفکری های آنان برای پیشبرد اهداف جمعیت استفاده کند.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل و راه اندازی خانه های هلال برقراری ارتباط و شناسایی اقشار آسیب پذیر است، بر همین اساس ساختاری ایجاد شده تا بتوانیم با همت و تلاش بی وقفه در راستای رفع نیاز ساکنان مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر قدم های موثری برداریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مسئولان و اعضای خانه های هلال از داوطلبان هلال احمر هستند که عمده فعالیت آنان حول محور برنامه های آموزشی، امدادی، بشردوستانه و عام المنفعه است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار