شهرکی گفت: بهره برداری از ظرفیت‌های معدنی سیستان و بلوچستان توسط شرکت‌های بزرگ و توانمند معدنی کشور، از هدفگذاری‌های بخش معدن استان می‌باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، شهرکی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان  در نشست‌هایی که با حضور زنگنه معاون اقتصادی استانداری  به منظور بررسی و مسائل مشکلات و ارزیابی تسهیل روند سرمایه گذاری شرکت گل گهر  در چابهار برگزار شد گفت: شرکت گل گهر از شرکت‌های بزرگ و توانمند معدنی کشور است که بمنظور انجام مطالعات مواد معدنی از جمله آنتیموان، طلا و مس در مناطق مختلف استان فعالیت خود را آغاز نموده و امیدواریم بزودی شاهد فرآوری و بهره برداری از ظرفیت‌های نهفته معدنی استان باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: در طی جلسات انجام شده علاوه بر  بررسی ظرفیت‌های پیشنهادی به شرکت گل گهر، مسائل و مشکلات پروژه فولاد جنوب استان نیز مورد بررسی قرار گرفت که با حضور مسئولان استانی و منطقه‌ای تصمیمات لازم جهت رفع موانع اجرایی و نیز حمایت از پروژه مذکور اتخاذ گردید.

رییس سازمان صمت استان در پایان  خاطرنشان کرد:  پروژه فولاد ۱۰ میلیون تنی چابهار یکی از مگاپروژه‌های جنوب استان می‌باشد که توسط کنسرسیوم شرکت‌های بزرگ معدنی کشور با هدف سرمایه گذاری در زمینه تولید و فرآوری محصولات فولادی  بوده که مراحل اجرایی احداث در دست پیگیری می‌باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار