همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت در شهرستان کرمانشاه ۷۵ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با رقمی بیش از ۷۱۰ میلیارد تومان افتتاح، بهره‌برداری و یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : از مجموع طرح‌ها، ۲۸ پروژه عمرانی است که در در بخش عمران روستایی و شهری بویژه در سطح روستا‌ها با رقمی بالغ بر ۴۳۷ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسند که باعث ایجاد یک هزار و ۶۲ فرصت شغلی در حوزه شهرستان می‌شود.

او گفت : این طرح‌ها در زمینه تعمیرات بخش مغز و اعصاب بیمارستان آیت الله طالقانی، احداث و توسعه اورژانس بیمارستان امام رضا و در بخش عمران روستایی شامل اجرای طرح هادی، گازرسانی به ۱۷ روستا با ۱۵میلیارد تومان، بخش بهداشت و درمان، فضای آموزشی و آب رسانی به روستا‌ها است.

رنجبر افزود: ۴۷ طرح و پروژه اقتصادی با ۲۷۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری که این طرح‌ها در زمینه اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار، گلخانه، سردخانه در بخش کشاورزی و همچنین طرح‌های مربوط به اشتغال خرد خانگی و مجتمع خدمات رفاهی و طرح تولید انواع قیر و پودر بیتومین، رب گوجه فرنگی و انواع سیم مفتول، آلومینیوم و فولاد، انواع کیک و کلوچه از جمله طرح‌های مهم اقتصادی هستند که افتتاح یا بهره برداری می‌شوند.

او افزود: بهره‌برداری از دو پست تولید برق با ۳۰۲ میلیارد تومان از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرستان است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.