رئیس مرکز بهداشت بویراحمد گفت: توجهی به شایعات فضای مجازی نکنید، واکسن بزنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، یزدان پناه  رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد گفت: تاکنون ۹۸ هزار دوز واکسن در شهرستان بویراحمد دریافت و ۹۰ هزار دوز آن به جامعه هدف تزریق شد.

یزدان پناه با بیان اینکه استقبال مردم از دُز دوم واکسن کمرنگ شده است افزود: این در حالی است که واکسن‌های تزریق شده ۷۶ درصد آن در دوز اول و ۲۴ درصد هم در دوز دوم بود است.

او با اشاره به خلوت بودن مراکز واکسیناسیون اصلی ترین دلیل کمرنگ شدن استقبال از دوز دوم را ایجاد شایعات در فضای مجازی دانست و گفت: مردم نباید به شایعات در فضای مجازی توجه کنند زیرا عده ای بدون سند و مدرک برخی مطالب نادرست را در این فضا درج و منتشر می کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد گفت: هیچ کدام از عوارضی که برخی ها در فضای مجازی عنوان می کنند به دلیل تزریق واکسن ایجاد شد صحت ندارد و ما این اطمینان را به مردم می‌دهیم که واکسن‌های کرونا هیچ گونه عوارض مخربی ندارند.

یزدان‌پناه با بیان اینکه هفت مرکز واکسیناسیون در شهرستان بویراحمد فعال است افزود: هم اکنون گروه‌های هدف برای دریافت واکسن در مراکز شهری گروه سنی ۵۰ سال به بالا و در مراکز روستایی گروه سنی ۴۰ سال به بالا است.

گفتنی است تاکنون ۲۳۷ هزار و ۷۱۴ دُز واکسن در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شده که در نوبت اول ۱۷۵هزارو ۹۶۶ دُز و در نوبت دوم ۶۱ هزار و ۷۴۸ دُز آن تزریق شده است.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.