به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر زهرا اباصلتی مسئول سامانه ۱۹۱ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در موج پنجم همه گیری ویروس کرونا تماسهای تلفنی مردم با سامانه ۱۹۱ افزایش قابل توجهی داشته است، گفت: در مرحله نخست هشت خط در اختیار سامانه ۱۹۱ قرار گرفت و در مرحله بعد به دلیل افزایش تماسها تعداد این خطوط به ۱۵ خط افزایش یافت.
او افزود: در حال حاضر تعدادی از پزشکان حوزه بهداشت در پاسخگویی به سوالات مردمی همراهی میکنند که برای پاسخگوی آنان هم ۱۰ خط دیگر در نظر گرفته شده و مجموع خطوط این سامانه به ۲۵ خط افزایش یافته است.
بیشتر بخوانید
مسئول سامانه ۱۹۱ دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: برخی از تماسهای مردمی مربوط به سوالاتی است که در سامانهها و پایگاههای اطلاع رسانی ذکر شده که میتوانند پاسخ سوالات خود را از طریق مراجعه به آنها هم به دست آورند.
اباصلتی بیان کرد: سامانه ۱۹۱ برای پاسخگویی به سوالات مردمی در باره علایم بیماری، قرنطینه بیماران و سامانه نظام ارجاع است.
انتهای پیام//ص.ب