رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری ۶ سارق و کشف اموال مسروقه به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی اسدبیگی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به دستگیری ۶ سارق و کشف اموال مسروقه به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال  در شهرستان همدان گفت: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت منزل در شهرستان همدان و شکایت شاکی رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: مستندات به دست آمده حاکی از این بود که در روز تاسوعا هشت سارق به بهانه نصب بنر تسلیت از نرده‌های دیوار بالا رفته و پس از ورود و باز کردن در وارد منزل مالباخته می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: سارقان اقدام به سرقت طلا، ۱۲ تخته فرش نفیس، کلکسیون اسکناس قدیمی و مدارک به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کرده و با سه دستگاه موتورسیکلت از صحنه متواری شدند.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: با به کارگیری شگرد‌های خاص پلیسی و انجام روش‌های علمی و نوین کشف جرم، یکی از سارقان شناسایی و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد، نامبرده به استان تهران متواری و با تشکیل باندی در امر سرقت دوچرخه تهران فعالیت دارد.

او بیان کرد: متهم در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های فنی و در مواجهه با دلایل و مدارک، به سرقت منزل شاکی با همدستی ۷ نفر دیگر اعتراف کرد که پنج نفر از سارقان در سه عملیات مجزا و غافلگیرانه دستگیر شدند.

در فصل بهار امسال ۱۳ باند بزرگ سرقت در استان همدان متلاشی و ۵۵۹ سارق دستگیر شدند.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار