بهره برداری از ۸ طرح برق رسانی در اسدآباد

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآبادگفت: ۸ طرح برق رسانی در این شهرستان آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نورالدین مرادی عاشور، مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ۸ طرح برق رسانی در این شهرستان آماده بهره برداری است، گفت: این تعداد پروژه برق رسانی با اعتباری افزون بر ۳۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی در هفته دولت در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: برق‌دار کردن پروژه‌های صنعتی و کشاورزی با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، تعویض کنتور‌های معیوب با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد ریال، توسعه شبکه فشار ضعیف شهری با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال، توسعه شبکه فشار ضعیف روستایی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، نصب کنتور‌های عادی و دیماندی، نصب چراغ‌های نقاط مختلف روستایی و احداث پست عمومی خیابان رفسنجانی هشت پروژه قابل افتتاح شهرستان در هفته دولت هستند.

مرادی عاشور در ادامه عنوان کرد: اسدآباد دارای ۴۰هزار مشترک برق در سطح شهرستان است که از این تعداد مشترک برق تعداد ۳۲هزار مشترک برق خانگی و مابقی به مشترکان عمومی، صنایع، کشاورزی و برق تجاری اختصاص دارند.

او همچنین با اشاره به واگذاری ۷۰۰فقره اشتراک برق جدید سال گذشته در اسدآباد، گفت: در سال گذشته با اعتباری افزون بر سه میلیارد تومان بیش از ۱۰۰ کیلومتر اصلاحات و تعمیرات و نگهداری خطوط اصلی شبکه برق در شهرستان انجام گرفته است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد ادامه داد: اسدآباد دارای ۶۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف بوده که از این میزان شبکه تاکنون ۳۰۰ کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل شده و برای تبدیل مابقی شبکه به کابل خودنگهدار بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز خواهد بود.

مرادی عاشور بیان کرد: سال گذشته تعهد شرکت توزیع نیروی برق شهرستان برای اجرای شبکه کابل خودنگهدار ۱۰ کیلومتر بوده که با اجرای ۲۵کیلومتر شبکه کابل خودنگهدار با اعتباری افزون بر ۲.۵ میلیارد تومان موفق به اجرای بیش از تعهد خود در این رابطه شد.

او با بیان اینکه میزان تعهد امسال شهرستان نیز حدود ۱۰ تا ۱۵کیلومتر اجرای شبکه کابل خودنگهدار خواهد بود و سعی بر آن خواهیم داشت که بیش از این تعهد را عملی و محقق کنیم، گفت: کاهش سرقت، کاهش تلفات، بالا بردن ضریب و قابلیت اطمینان شبکه از نظر قطعی در شرایط بحرانی، چون باد و طوفان، کاهش خطر برق گرفتگی و کاهش خاموشی‌های ناشی از اتصال سیم‌های مسی برق در زمان بارندگی و وزش باد از مزایای تبدیل سیم‌های مسی برق به کابل خودنگهدار به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.