عبدالله سهرابی از راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در روستای چهار برج اسفراین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  عبدالله سهرابی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اسفراین گفت: موافقت اصولی برای ایجاد بازارچه صنایع‌دستی در روستای چهار برج اسفراین با سرمایه‌گذاری دهیاری این روستا صادر شده است.

او  افزود: این موافقت اصولی برای ایجاد بازارچه‌ای با مساحت کل ۱۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۲۹ مترمربع با ۱۲ غرفه صادر شده است.


بیشتر بخوانید 


رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین ازجمله امکانات بازارچه صنایع‌دستی این شهرستان را سرویس بهداشتی، نمازخانه، پارکینگ، غرفه مدیریت و فروشگاه برشمرد و افزود: این بازارچه در محور اسفراین-سنخواست، روستای چهار برج ایجاد خواهد شد.

سهرابی با بیان اینکه پس از ارائه پروانه ساختمانی صادره و تکمیل مدارک، مجوز ایجاد بازارچه صادر خواهد شد، عنوان کرد: با توجه به پتانسیل بالای روستا‌های مسیر در حوزه تولیدات صنایع‌دستی، هدف فراهم آوردن فضایی برای ارائه، فروش و بازاریابی محصولات تولیدی صنعتگران شهرستان و حمایت از آنان است.

او افزود: با ایجاد این بازارچه که در مسیر عبور مسافران و گردشگران در محور اسفراین به جاجرم، میامی و تهران قرار خواهد گرفت، گردشگران نسبت به تهیه سوغات از این مکان اقدام و از سایر خدمات و امکانات ازجمله نمازخانه، سرویس بهداشتی و... استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.