حسین شمس، بعد از مبتلا شدن به ویروس کرونا در ملاقات صادق درودگر رئیس سابق کمیته فوتسال با او، چند کلامی راجع به آخرین وضعیت خود صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان اوایل هفته گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد. چند روز از بیماری شمس نگذشته بود که به دلیل تشدید برخی مشکلات کبدی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا، پزشکان بیمارستان مجبور شدند که او را در بخش مراقبت‌های ویژه بستری کنند.

امروز صادق درودگر، رئیس سابق کمیته فوتسال به ملاقات حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی رفت و چند دقیقه‌ای را با او به گفت وگو پرداخت. در این ملاقات شمس چند کلامی راجع به آخرین وضعیت خود صحبت کرد.

شمس درباره مبتلا شدنش به بیماری ویروس کرونا اظهار کرد: از تمامی اهالی فوتبال و فوتسال تشکر می‌کنم. به من گفته اند که هر روز حال من را جویا می‌شوید و من به خاطر تمام این محبت‌ها از شما ممنون هستم. من کرونا را شوخی گرفتم و از شما می‌خواهم که این بیماری را شوخی نگیرید. امیدوارم تمامی مردم عزیز کشورمان در سلامت کامل قرار داشته باشند.


بیشتر بخوانید


همچنین روز گذشته هم وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان هم به ملاقات حسین شمس رفت و از آخرین وضعیت او جویا شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار