خرید ۱۴ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان کلزا در استان همدان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان از تسویه مطالبات کلزاکاران استان خبر داد و گفت: ۱۴ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان به کلزاکاران استان بابت خرید تضمینی پرداخت کرده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسعود بکایی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان از پرداخت کامل مطالبات کلزاکاران استان همدان خبر داد و گفت: امسال هزار و ۲۷۶ تن کلزا به ارزش ۱۴ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان از کلزاکاران استان خریداری کردیم و تمام مطالبات کلزاکاران پرداخت شد.

او افزود: مطالبات کشاورزانی که تا ۳۱ مردادماه اسناد گندم خود را به بانک کشاورزی ارسال کرده‌اند به حساب آن‌ها واریز شد، بنابراین ۹۹/۵۶ درصد از کل مطالبات کشاورزان تسویه شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹۸ هزار و ۷۴۳ تن گندم، در استان خرید و تحویل مراکز شده است گفت: ۱۱ هزار و ۳۵۴ تن گندم در شهرستان همدان خریداری شده است.

او بیان کرد: سهم خرید در شهرستان ملایر ۶ هزار و ۷۶۷ تن، نهاوند ۲۶ هزار و ۸۰۳ تن، تویسرکان ۹ هزار و ۲۰۱ تن، کبودراهنگ ۴۴ هزار و ۳۶۳ تن، رزن ۵۰ هزار و ۱۳۷ تن، در شهرستان بهار ۱۲ هزار و ۳۳۹ تن، اسدآباد ۳۵ هزار و ۱۴۱ تن و فامنین ۲ هزار و ۶۳۷ تن  است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.