اعمال قانون بیش از ۸ هزار خودرو در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از اعمال قانون بیش از ۸ هزار خودرو در ۱۳ روز ممنوعیت‌های تردد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در مدت ۱۳ روز اجرای طرح ممنوعیت‌های تردد بین استانی، برای ۸ هزارو ۳۱۷ خودرو جریمه‌های ۵۰۰ و یک میلیون تومانی صادر شد.

سردار مفخمی افزود: از این تعداد اعمال قانون، تعداد ۶ هزارو ۸۰۹ دستگاه خودرو به میزان یک میلیون تومان و تعداد هزار و ۵۰۸ دستگاه خودرو هم به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون شدند و ۲ هزارو ۶۷۰ وسیله نقلیه هم از مبادی و ورودی خروجی عودت داده شدند.

او اضافه کرد: در این مرحله از اجرای طرح محدودیت‌های تردد و با توجه به تداوم منع تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز تعداد ۶۴۱۲ دستگاه خودرو، به میزان ۲۰۰ هزار تومانی طی این چند روز اعمال قانون شده اند.

او اضافه کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم از سوی پلیس استان در اجرای این مصوبات آغاز شد و ماموران انتظامی در قالب تیم‌های مشترک از ۲۹ نقطه از مبادی ورودی و خروجی استان مستقر شدند.

ادامه محدودیت تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: طرح محدودیت تردد خودرو‌ها به شهر‌های قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: ورود و خروج به هر یک از شهر‌های ممنوعه به ترتیب یک میلیون در شهر‌های قرمز و ۵۰۰ هزار تومان در شهر‌های نارنجی جریمه دارد و طرح محدودیت تردد شبانه هم از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.